01 Ocak 2012

Komünizme Karşı Mücadele

Karşımızdaki adamlar (PKK) bilimsel sosyalizmi, Marksist diyalektiği, diyalektik felsefeyi sahte bilim olarak ortaya koyuyorlar. Bunların yüzlerce cilt, binlerce cilt kitaba dayalı bir ideolojileri ve bir dinleri var. Bir felsefeleri var. Bu Rusya’da komünizm şeklinde kendini gösterdi, bütün Rusya’yı kapladı. Çin’i etkisi altına aldı. Lagos, Kamboçya, İslam ülkelerinin büyük bir bölümünü etkisi altına aldı. Daha yeni yeni sosyalist, komünist sistemden İslam ülkeleri kurtuluyor. Türkiye’yi de salladı komünizm. 12 Eylül öncesinde özellikle çok ciddi şekilde sallamıştır. Sonra insanlar çekilince, gençlik çekilince komünizm de bir anlamda durmuş gibi oldu. Ama yani bu durgunluk Güneydoğu’da başka türlü kendini gösterdi. Bilakis gelişme şeklinde gösterdi. Komünizmi yok hükmünde saymak, yani bunların yaptığı sahte bilimsel mücadeleyi yok hükmünde saymak, dinlerini yok hükmünde saymak bu neticeyi verir. Böyle neticeler verir. Şimdi Amerika da bu hatayı yaptı. Kamboçya, Vietnam, Lagos’ta falan bombayla işi halletmeye kalktı. Milyon kilo hesabıyla bomba yağdırdı. Yenildi. Hiçbir netice alamadı. Rusya’da da Çar’ın birlikleri kılıçla, topla, tüfekle meseleyi halletmeye kalktı. Yenildi. Çin’de de yenildiler. Çünkü fikri mücadele yapmıyorlar. Fikri mücadele olayı hemen halledilebilecek bir şeydir. Yani senin düşmanının özelliği ne? Karşına bir fikir, bir felsefe ile çıkmış. Adamları dağa ne ile çıkarıyor bunlar? Fikirle çıkarıyorlar, inançla, telkinle çıkarıyorlar, değil mi? Sen adamı nasıl etkileyebilirsin? Dağa çıkmasını nasıl durdurabilirsin? Aynı şekilde fikir, inanç, düşünce ile durdurabilirsin. Adam fikir, inanç, düşünce ile dağa çıkarttığına göre bunun zıttı nedir? Karşı zıt güçlü düşüncenin uygulanmasıdır. Bunu yapmıyorlar. Bu yapılmayınca sürekli dağa sevkiyat oluyor ve adamların gaddarlığının, psikopatlığının sebebi de bu. Marksist, Stalinist düşüncenin gereğini yapmış oluyor adamlar. Stalinizm böyledir. Acımasızlık üstüne kuruludur. Dün de yayınladık gösterdik. Bunu bakalım ne zamana kadar anlamazdan gelecekler? Ben bunu merak ediyorum. Bir kere devletin diyalektik felsefeyi resmi olarak anlatmaktan vazgeçmesi lazım. Yani materyalist eğitime son verilmesi lazım. Materyalist Darwinist eğitime Milli Eğitim Bakanlığı son vermesi lazım. Diyalektik felsefenin geçersizliği bilimsel metotlarla anlatılması lazım. Veyahut yine tekrar ediyorum her ikisini de, hem yaratılış inancı hem diyalektik felsefeyi ortak anlatılması lazım. İnsanlar buna ortak karar versinler. Tek yanlı eğitimin sonucu böyle tahribat olur, manevi tahribat olur. Bak Abdullah Öcalan diyor adam “Ben namaz kılıyordum, ama sonra komünist oldum, Allah’sız oldum” diyor. “Bana böyle eğitim verdiler.” diyor adam. “Bu eğitimin sonucunda da bu hale geldim.” diyor adam. Karşı eğitim verirsen kurtulur adam.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "21 Ekim 2011" tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder