01 Ocak 2012

Şehide Yas Tutan, Pkk'ya Hizmet Eder!

Her şehit cenazesinde yasa girecekmişiz. Yas ilan edecekmişiz. O zaman PKK’ya sen hizmet etmiş olursun. Adamın amacı o değil mi zaten? Ben şehit olduğunda sevinç duyarım. Benim de kardeşlerim şehit oldu. Ben de bundan sevinç duyarım. Şehitlik yüceliktir, delikanlılıktır, cömertliktir. Ben de Allah yolunda şehit olsam benim ailem de sevinç duyar. İftihar ederler, onur duyarlar. Neyine üzüleceğiz? Niye yas tutacağız?Allah’ın verdiği en şerefli mertebedir şehitlik ve delikanlılıktır, yiğitliktir. Yüz bin şehit veririz, bir milyon şehit veririz, feda olsun bu vatan için.Öyle bir sorun yok. İstedikleri şehit olsun. Hem şehitlikten bahsediyorsun, hem yastan bahsediyorsun. Şehit olmak ne demektir? O şahsın cennete gitmesi, Allah’ın lütfuna mahzar olması demektir ve bir müjde haberidir. Kim yaratıyor o Mehmetçiği, aslanlarımızı? Allah yaratıyor. Katına kim alıyor? Allah alıyor. Ne yası bu? Bizi coşturur her şehit haberi. Daha da oluk oluk kanımız aksın vatan için, Allah için, millet için. İftihar ederiz. Osmanlı tarihine bakın, Türk tarihine bakın. Yani en az yüz milyon şehit vermişizdir en az. Bu topraklar öyle alındı. Böyle muhafaza edildi inşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "21 Ekim 2011" tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder