15 Ocak 2012

Vasiyet


(“Talebelerinize ne vasiyet edersiniz?” sorusuna cevaben)

Benim talebelerim aslandır, inşaAllah. Her bir tanesi “ben”dir. Hepsi, her biri “ben”dir. Bir tanesi bile dünyaya yeter benim talebelerimin, bir tanesi inşaAllah. Dünyanın neresinde olursa olsun onlar kutup gibi, orayı dümdüz ederler. Küfrü, deccaliyeti yerle bir ederler. Her biri evliyadır. Her biri velidir, inşaAllah. Muhteşem insanlardır. 

Vasiyet Kuran’dır. Kuran’a bağlıysa, Kuran’a göre zaten İttihad-ı İslam’ı yapmakla mükelleftir Müslüman. Yani Kuran’da olmayan bir şeyi Müslüman vasiyet olarak söyleyemez. Değil mi? Kuran’a uymak, benim vasiyetim Kuran’a uyulmasıdır. Kuran’a uydu mu, İttihad-ı İslam’dır inşaAllah. Ama evelAllah göreceksin, uzun ömürlü olacağız inşaAllah. Daha vazifemiz daha çok inşaAllah.Allah’ın izniyle vazife bitmeden, ömür bitmez, inşaAllah. Vazife bittiğinde ömür biter, inşaAllah. 

Ama tabii iyi niyetle söylüyorsun inşaAllah. Fakat Kuran olduğu müddetçe Müslümanlar tamamdır. İttihad-ı İslam için çalışır, şefkatli, merhametlidir, deccaliyete karşı mücadele yapar, Darwinizm, materyalizme karşı mücadele yapar ve birbirinden ayrılıp dağılmaz. Çünkü Allah “ayrılıp, dağılmayın” diyor. Şimdi ben söylesem ki: “aman birbirinizden ayrılıp dağılmayın.” Neye göre? Kuran’a göre diyoruz. Benim bunu dememe gerek var mı? Zaten Allah demiş. Müslüman zaten ayrılıp dağılmaz. “Birlikte mücadele edin” desem, zaten Kuran diyor, benim dememle bir şey yok ki. “Kuran’da bunu diyor Allah” diyebilirim. Ben ayrıca bir şey söyleyemem. Benim yapacağım Kuran’a davettir. Benim talebelerim, kardeşlerim Kuran’a uyuyorlar. Cayır cayır faaliyet yapıyorlar. Münafıklar da apayrı bir yoldan gidiyorlar. Apayrı bir kafa tarif ediyorlar. Hiç sorun değil inşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "17 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder