08 Ocak 2012

Maddenin Hakikati ve Ölüm


Daha önce ben maddenin hakikatini açıklamıştım. Açıklamaya başladım. Yeni Asya’dan da bir kardeşimiz yazmıştı, Yeni Asya Gazetesi’nden Ümit Şimşek Hoca herhalde. “İnsanlarda dehşet duygusu uyandırıyor. Çok korkutuyor” dedi. “Hocamız bunu anlatmazsa iyi olur mu?” gibi dedi. 

Birçok kişiden de ben bunu duydum. “Çok şiddetli bir korku meydana getiriyor” dediler. Ben de o zaman “nasıl yapalım?” dedik. Bir nezaketiyle daha ılımlı anlatalım dedik. Yani yavaş bir geçişle anlatmayı istiyorum. 

Hakikaten tam kavrayan çok şiddetli korkar. Yani heybet kaplar. Haşyetullah, Allah korkusundan diz çöker. Çok şiddetli bir korku kaplayabilir. Onun için ben de ılımlı ve daha yavaş geçişle anlatmak istiyorum. Yani 2012’den itibaren öyle anlatacağım. Yoksa ben insanlara istersem Allah’ın izniyle kendi bedenlerinde de hissettiririm olayı tarifle, anlatımla. Öyle bir mekanizması var insanın. Kendi bedeninde hissedebiliyor, anlayabiliyor.

Kuran’da Allah herşeyi anlatır. Fakat sembollerle anlatır bazen. Mesela cehennem ateşinden bahsediyor Allah. Cehennem ateşi deyince benim aklıma bu erimiş maden gibi varya böyle fokur fokur kaynayan ateş aklıma gelir. Düşünüyorum bir insanın eli bile yanmış olsa, bir şeyi bile yanmış olsa çok hopluyor adeta. Ateşe düşen bir insan hiçbir şekilde konuşamaz. Şuuru kapanır, mahvolur. Acıdan kilitlenir, şoka girer. Yani yapamaz. Cehennemde adamlar konuşuyor gayet sakin. Hatta züppelik de yapıyorlar. Çakallık yapıyorlar. Daha hala Allah’a inanmamada orada ısrarlılar. Garip halleri devam ediyor orada. Anormal halleri yine devam ediyor.

Ama küçük çocuklar vefat etmeden çok önce alınıyor canları. Ölüm anında insanlarda aniden sanki böyle bir perde açılmış da, perde yırtılmış da başka bir yere geçmiş gibi uykudan uyanır gibi aslında. Uykudan uyanma şaşkınlığında olur insan, hayret eder. Hz. Ali (ra)de söylüyor; “uykudan uyanır gibi” diyor. Hatta bazen görürsünüz, uykuda insan uyandığını zanneder, uyanmamıştır daha. Sistem odur. Yani aynı uykudan uyanma gibidir, net, inşaAllah. 

Zaten kalktığında ilk o reaksiyonu gösteriyorlar. Kuran’da da geçiyor; “bizi yattığımız yerden kim kaldırdı?”“Uyuyorduk biz, uykudaydık.”diyor. Burası neresi? Araziyi anlamaya çalışıyorlar. “Sonra eyvahlar bize” diyorlar küfür içinde olanlar. “Kastedilen kıyamet olmuş, kastedilen dirilme de olmuş. Vaat edilen bu meydana geldi. Bu doğruymuş” diyorlar. Ama ahirette de yine züppeliğe devam ediyor. Ateşin içinde yine züppelik yapıyor. Yani bizim bildiğimiz bir ateş değil. Bizim anladığımız tarzda bir ateş değil. Mesela Cenab-ı Allah diyor ki, “deve büyüklüğündedir alevleri” diyor. İzafi olduğu için bilmiyoruz. Orada anlayacağız. Yani cehennemi biz de göreceğiz. Bütün Müslümanlar görecekler. İçine girmiyorlar. Fakat cehennemin yanına gidiyor Müslümanlar. Bizzat görüyor. Ayrıca görüntü olarak da görüyorlar. Yani bir ekran gibi yerden sürekli cennette cehennemi görme imkanları var. 

Ama Müslümanlar hiçbir zaman için Kuran’da da belirtiliyor. Rahatsız olacakları korkacakları bir hal içerisinde olmuyorlarÖlüm anından itibaren, canlarını alınırken ve ondan sonraki safhalarda sürekli rahatlar. Allah o konuda özellikle sürekli garanti veriyor. Çok fazla ayette bunu açıklıyor, bu hususu. Hiçbir şekilde rahatsız edilmeyeceklerini, üzülmeyeceklerini, tedirgin olmayacaklarını, gönüllerinin son derece müsterih ve rahat olacağını Allah belirtiyor. 

Küfür son derece tedirgin ve korku içerisinde. Sürekli gerginler. Mesela orada “çağrıcıya uyarlar” diyor. Sese doğru koşmaya başlıyorlar. Geniş bir arazide. Allah Müslümanlara heybet olsun, hoşlarına gitsin diye onu gösteriyor. Bir değişiklik olsun diye. Müslüman cennete girdikten sonra zaten alışıyor cennet ortamına. Ondan sonra normal hayatı olmuş oluyor. 



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "7 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder