08 Ocak 2012

Fatih Erbakan Hakkında


Koçyiğit Fatih Erbakan’la konuştum. Elinden yüzünden nur akıyor. Aynı Erbakan Hocam, aynısı maşaAllah. Yürüyüş, üslup, konuşma. Hayrettir yani bu kadar benzeme maşaAllah. Çok seri ve akıcı konuşuyor maşaAllah. O zamanlar sevimli çok az konuşurdu. Anlatmıştım ya, “nasılsın, iyiyim, teşekkür ederim”, o kadardı. Şimdi mükemmel, hafızası çok mükemmel. Yargısı mükemmel. Genel kültürü çok güzel. İslam’a, Kuran’a bağlılığı güzel. Çok efendi, çok mütevazı ve çok mazlum. Çok çok mazlum ve nurani bir varlık maşaAllah. 

Erbakan Hocamız’dan bize emanet. Ama tabii biz Fatih’i inşaAllah Saadet Partisi’nin başında görmek isteriz. Yani ben görmek isterim inşaAllah. İstiyoruz da. İnşaAllah şu askerlik işlerini halleder. Zaten halloluyor gibi görünüyor. Tamam, ondan sonra inşaAllah. Olgunluğu da iyi, bayağı olgunlaşmış. Belki biraz daha olabilir, bir parça daha. Ama çok iyi. Çok mazlum, çok insancıl. 

Saadet Partisi’nin mutlaka devam etmesi lazım. Mutlaka olması lazım, mecliste olması lazım. Çünkü bir okuldur Saadet Partisi aynı zamanda. Saadet Partisi’nin yok olması diye bir şey olmaz inşaAllah. MHP de öyledir. Yani çok kilit partidir MHP. Mutlaka olması gerekir. Ve Büyük Birlik Partisi. Özellikle bu üç parti, bunlar fikir partileridir. Türk İslam Birliği dedi mi yer gök oynar bu üç partide de maşaAllah. Azimli ve kararlıdırlar. Bir ideolojileri vardır, bir inanç vardır. O yönden mükemmeldir. Onun için ben Saadet Partisi’nin ismini duyunca hoşuma gidiyor. 

Büyük Birlik Partisi’ni duyunca hoşuma gidiyor. MHP’yi duyunca hoşuma gidiyor. Kalbimde bir ferahlık oluyor. Ben bu partilerin yok olmasını şahsım adına istemiyorum inşaAllah. MaşaAllah Büyük Birlik Partisi’ndeki gençler mesela bak bayağı azimliler. Hakikaten Allah razı olsun hiç sarsılmadılar. Aşkla devam ediyorlar. 

Saadet Partisi’nde de Fatih’le ben çok büyük bir canlanma olacağına inanıyorum inşaAllah. Ama tabii ben partili değilim. Herhangi bir partinin taraftarı değilim. İyi olan her partiyi desteklerim inşaAllah.  

Fatih dün kongreye gelmiş. Çocuklar diyor; “herkese alkış oldu ama Fatih’te on misli alkış vardı” diyorlar. Yıkılmış ortalık maşaAllah. Çünkü mazlum. Karanlık oyunlar bilmez, dalavere bilmez. Son derece samimidir, mazlumdur, halimdir, insancıldır inşaAllah. Allah yolunu açık etsin. Sonuna kadar yanındayız. Ben yani, şahsım adına diyorum yanındayız derken. Sonuna kadar yanındayım. 

Erbakan Hocam’dan bize emanet inşaAllah. Mühim bir emanet. Eşya değil bu, insan. İnsan emanet. Ailesi de kendisi de bizim için kutsaldır. Fatih’e nefret gözüyle bakan Erbakan Hocam’a nefret gözüyle bakar. Fatih’e düşman olan Erbakan Hocam’a da düşmandır benim görüşüme göre. Ona ayak oyunları yapmak isteyen, Erbakan Hocam’a da zamanında ayak oyunları yapmak isteyen kişilerdir inşaAllah. Allah doğrunun yardımcısıdır. Ben hep haktan yana olan insanların yanındayım. Ben hiç kimsenin ne dediğine falan da bakmam. Bir tek de Allah’tan korkarım. Başka da kimseden korkmam. Hep mazlumdan yanayım. Hep iyiden yanayım. O çocuk nur gibi maşaAllah, Fatih. Nasıl efendi, nasıl mazlum, nasıl saygılı. Allah kalbine inşirah versin, ilmini arttırsın. Kalbindeki sevgiyi arttırsın. Fenaların, zalimlerin oyunlarından onu Allah korusun inşaAllah. Kullarını vesile etsin, çeşitli vesileler yaratsın Allah. Allah onu korusun inşaAllah.

Ben Fatih’e şefkatimde haklıyım. Çünkü o çocuk mazlumdur. Bilmez öyle karanlık işleri, oyunları. Böyle karanlık odalarda dönen çakallıkları bilmez. Mazlum yetiştirdi babası onu. Oyunları bilmez. Yani ite çakala tabii ki bir Müslüman, kardeşini ezdirtmez imkanı varsa. Ben de kalben telin ediyorum. Allah lanet etsin. Erbakan Hocam’ın ailesine düşman olanlara Allah lanet etsin diyorum. Allah hidayet versin, hidayet vermezse Cenab-ı Allah, Allah laneti ile helak etsin. Mazlumla uğraşılmaz. Mazluma şefkat gösterilir, sevgi gösterilir. Hayır, kim olursa olsun ben hep mazlumdan yanayım. 

Mesela şehidimiz Muhsin Yazıcıoğlu kalleşçe ve kahpece, tuzakla iddia edilen Ergenekon terör örgütü tarafından şehit edildi. Daha akşamına söyledim, olay anında söyledim. Aylar sonra dediğim kabul edildi. Sonuna kadar hep onun aile efradını da sevgiyle, muhabbetle destekliyoruz inşaAllah.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "4 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder