15 Ocak 2012

Çarşaflı Hanımlar

Sizleri ben tabii kardeşim olarak yayına çıkarmaktan zevk alırım ama özellikle, daha önce de söyledim, çarşaflı hanımlara destek amaçlı çıkarıyorum. Yani sizleri de başörtüsü olan hanımlara destek amaçlı çıkarıyorum. Çünkü benim o canlarımı çok ezdiler. 


Ben gördüm bir kere okulun kapısında, çocuklar başörtülü diye, var gücüyle bağırıyor okulun gençleri. Ne ayıp, ne çirkin hareket, ne vicdansız hareket. Üç tane genç kız, Allah’tan korkun, ne kadar ayıp. O kadar insanın içinde mahcup ediyorsunuz, var gücünüzle, böğürtü tarzında bağırarak. Nedir, bu vatanın evlatları onlar. Allah’tan korkarsanız, bu anormal hareketleri yapmazsınız. Biraz insan vicdanlı, şefkatli ve nezaketli olur. Ama başörtülülerde de başı açıklara karşı bir nefret var, bir kısmında. Mesela çarşaflı hanımlarda açık hanımlara karşı bir nefret var, bir kısmında. Bu da çok çirkin, bu da edebe adaba uygun değil. Çok edepsiz ve vicdansızlıktır, çok büyük bir zulüm. Ne gerek kardeşim? Başı açık da olsun, çarşaflı da olsun, bakımlı hanımlar da olsun, ne güzel benim yurdum. 


İslam dünyaya hâkim olsun, tam demokrasi olsun, tam özgürlük olsun, herkes fikrini söylesin, herkes herkese saygı duysun. Ve O zaman bir güzellik oluşacaktır, o zaman bir anlamı olacaktır. Öbür türlü zulüm olur, acımasızlık olur.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "11 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder