03 Ocak 2012

“Türk Kavmindenim, İslam Milletindenim!”


Yusuf Suresi, 38:
“Atalarım İbrahim'in, İshak'ın ve Yakub'un dinine uydum.”

Bu ayeti mahkemede delil olarak okumuştum. “Türk kavmindenim, İslam milletindenim” dedim diye, toplam 25 yıl hapis cezası istemişlerdi bana. Ümmetçilik propagandasından. 

Zaten yazıyordu hapishane kimliğimde. “Suçu ümmetçilik propagandası”. “Suçu” diye böyle matbu yer var, “ümmetçilik propagandası” diyor. 25 yıl. Bak, “Atalarım İbrahim'in, İshak'ın ve Yakub'un milletine uydum” diyor, Milleti İbrahim’e. Ayette geçiyor. 

İbrahim, İshak ve Yakub, ayette, Milleti İbrahim. Ben, “Efendim” dedim, “Bakın Kuran’da ayette de bu şekilde İbrahim milleti olarak geçiyor Müslümanlar.

Müslümanlık bir millettir. Onun için ben bu şekilde ifade ettim” dedim. Biz anlatıyoruz ama… Oradan tımarhaneye, 10 ay tımarhane. 9 ay da hücre hapsi. 19 ay sonra, “Doğru, dediğinde suç unsuru yokmuş. Kanaatimiz geldi. Seni bırakıyoruz, gidebilirsin ” dediler. 

“Allah razı olsun. Teşekkür ederim” dedim. Ben de çıktım geldim. Tabii hepsinde hayır var, hepsinde bir güzellik var. 

Hz. Yusuf (as)’ı Cenab-ı Allah hapse sokarken bir hayırla, güzellikle hapse onu tevdi etti. Bizleri de Cenab-ı Allah hapse alırken, hayırla aldı hapse, hayırla da çıkarttı.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "1 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder