08 Ocak 2012

Mezhepsizlik

Bu zamanda mezhepsizlik tehlikeli olur yani. Nasıl yapacak? Mecbur yani mezhebe şu an. Hz. Mehdi (as) çıkıncaya kadar mezhebe mecbur. 


Hanefi, Hambeli, Maliki, Şafi. Hz. Ebubekir, Hz. Ali, Hz. Osman her biri birbirinden tatlı. Her biri birbirinden şeker. Her biri birbirinden mübarek. Hz. Ali benim dedem. O benim canım. Ama böyle şeylere girmeyin. Yapmayın bunu. Peygamberimiz (s.a.v.) ne dediyse o şekilde olur. 


Mesela Peygamberimiz (s.a.v.) diyor ki; “En üstün Hz. Ebubekir” diyor. Tamam öyle bilin yani. Onun dışında yakışık kalmaz. “Peygamber öyle diyor ama ben başka türlü” değil. Ne güzel bunların hepsi birbirinden tatlı. Hz. Ömer çok yaman, çok muhteşem bir insandı. Allah rahmet etsin. 


Hz. Osman, Zinnureyn değil mi? “Çift nurlu” diyor, Peygamberimiz (s.a.v.). Çok tatlı insanlar. Böyle sözlerle Müslümanlar içinde fitne çıkartıyorlar. Bölünme için de bir fitne sebebi budur


Kardeşim ne alaka? Cennete gittiğinizde hepsine sarılacaksınız. “Ben seni daha çok sevdim.” Onu Allah’a bırakın. Yapmayın öyle şeyler. Bunları fitne ve bölünme sebebi yapmayın. Yazık yani. Kerata. Hz. Ebubekir’i görsen ayaklarına kapanırsın. Acayip seversin. Şimdi niye onları rencide edecek sözler ediyorsun? 


Hz. Ali zaten böyle bir şey duysa tedirgin olur. Beni daha çok seviyormuş diye sevinmez ki. Onları daha çok sevmenizi ister Hz. Ali. Öyle mütevazi, öyle tatlı bir insan. Onların arasında bir rekabet yok ki. Siz bir rekabet meydana getiriyorsunuz. Onların arasında bir düşmanlık yok ki. Aralarında bir düşmanlık meydana getiriyorsunuz. Ne yarış var aralarında, ne düşmanlık var. Hepsi birbirlerini seviyor. Siz de birbirinizi sevin. Sahabeleri sevin. Resulullah (s.a.v.)’in dediğiyle kanaat getirin. Bitsin konu. İnşaAllah. 


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "6 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder