15 Ocak 2012

Risale-i Nur ile Tanışmam

Risale-i Nur Külliyatıyla ilk Ankara’da karşılaştım. Bizim evin bitişiğinde Nur talebeleri vardı. Onlardan ahir zaman hakkında bilgi istedim. Onlar da bana Şualar kitabını verdiler. Ben de o Beşinci Şua’yıokudum. Baktık, dünya başka, olaylar başka, ahir zamanın ta ortasındaymışız. Ben dinle ilgili anlatımların sembolik yönlerini de bilmiyordum. Zahir anlamı üstüne zannediyordum bir kısmını. Her şey bana çözüldü Risale-i Nur’u okuyunca. 


Bütün gizli bilgilerin anahtarlarının Risale-i Nur’da olduğunu gördüm. Ondan sonra olaylar zincirleme gelişti.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "9 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder