08 Ocak 2012

Kadınlara Sevgi

Kadınlara sevgi, televizyonlara bak göreceksin; ya dalga geçerler, ya alay ederler, ya züppelik yaparlar, ya çakallık yaparlar. Kadınlar buz gibi, soğuk bir üslup, laf kavgası var. Sürekli didişiyorlar. Birbirlerine laf sokuyorlar. Kadını mahcup etmeye çalışıyorlar. Tabii o da onun altında kalmıyor. O da onu mahcup edecek bir laf ediyor. 


Dünya güzeli oluyor. Tek kelime güzelliğinden bahsetmiyorlar. Etse bile alaycı bir üslupla yapıyorlar. Yani şu hayat mı? Doğrusu bu mu? Ben tutku insanıyım. Sevgi insanıyım. Ben size gerçek sevgiyi gösteriyorum. Tutkuyu gösteriyorum. Gerçek hayat böyledir. Gerçek sevgi böyledir. 


O yapılanlar entel, dantel, internetçi muhabbeti falan yeni, ultramodern dünyaya güya girdiğini düşünen, aslından, özünden kopmuş bir sistem. Hepsini tenzih ederim de. Bayağı bir kısmında var. Çok özür dilerim ama biraz da züppe, biraz da özenti bir kişilik gösteriyorlar. 


Doğal insan olmak lazım. Doğal sevgi göstermek lazım. Mesela bakıyorum kanallarda acayip güzel kadınlar çıkıyor. Göz teması yok. Muhatap dahi olmuyorlar. Sanki taş var sanki orada. Bu çok samimiyetsiz geliyor bana.  Şimdi isim isim vermeyeyim de o kadar gergin bir ortam var ki. Bin bir türlü züppeliğin, bin bir türlü ukalalığın, bin bir türlü çakallığın, laf cambazlığının, gergin ortamın hakim olduğu sevgisiz, soğuk, münasebetsiz bir ortam oluyor, birçok yerde. 


Kemik kafalı herifler, kaşar kadınlar, böyle kart kaşar bir karakter, ne kadar soğuk ve korkunç bir dünya, ne kadar pis bir dünya. İbretle izliyorum böyle acayip bir tiksintiyle izliyorum. Erkek gibi konuşan kadınlar böyle, çakal kabadayı bir üslup, birbirlerini rezil ediyorlar. Acayip aşağılayan üsluplar kullanıyorlar. Utanmıyor da aynı şekilde devam ediyor hiçbir şey olmamış gibi. Çok acayip bir dünya. Ben bu dünyadan nefret ediyorum. Böyle bir hayatı kabul etmiyorum ben. 


Normal hayat budur: Güzel bir varlık vardır.Onu översin, sevgi duyarsın, şefkat duyarsın, acırsın, korumak istersin, iyilik yaparsın, affedersin. 


Bir kadını mahcup etmek ne demek? Korkunç rezillik. Laf cambazlığı yapmak demek, ne demek? Dünya tatlısı kadınlar. İnsanlar onlara nasıl kıyar?  

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "6 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder