08 Ocak 2012

Milli Görüş

Bir kere, her Türk genci, her Müslüman evladı Milli Görüşçüdür!


Milli Görüş ne demek? Türkiye’nin milli menfaatlerini koruyan, Türkiye’deki o milli ruhu muhafaza eden, Kuran’a, İslam’a, mukaddesata, Türklüğe sevgisi, muhabbeti derin olan insan anlamına geliyor. Böyle olmayan adam var mı Türkiye’de? Bir. 


İkincisi AK Parti. AKParti Milli Görüşçü değil mi? Onlar da Milli Görüşçü. Türk İslam Birliği’ni savunmuyorlar mı? Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan Erbakan Hocamızın talebesiydi. Nur gibi Müslüman’dır, tertemiz Müslüman evladıdır. Muttaki, mazlum, mütevazı, aklı başında, güzel bir insandır. Bu Milli Görüş değil mi? 


Cumhuriyet Halk Partisi Atatürk’ün görüşünü savunmuyor mu? Atatürk neyi savunuyordu? O da Milli Görüşü savunuyordu. Türk İslam Birliği’ni savunmuyor muydu Atatürk? Türk Birliği’ni savunuyordu. İslam âleminin birleşmesini savunuyordu. İslam’ın, Kuran’ın hakkıyla yaşanmasını savunuyordu. Bu Milli Görüş değil mi? 


O zaman nedir? Aklı başında, aydın herkes Milli Görüşçüdür. 


Ayrıca ben MHP’liyim. Milliyetçi Hareket Partisi’nidestekliyorum. Saadet Partisi’ni destekliyorum. AK Parti’yi destekliyorum. Kısmen de CHP’liyim. CHP eğer şu Darwinizme karşı tavrını netleştirirse, iddia edilen Ergenekon terör örgütüne karşı tavrını netleştirirse çok iyi bir taraftarı olurum CHP’nin. 


Müslümanlıkta fırka taassubu yoktur. Fırkacı değilim ben. Müslümanları fırkalara ayırma taraftarı değilim ben. CHP’li Müslümanlar da benim kardeşimdir, bağrıma basarım. MHP’li Müslüman’ı da bağrıma basarım. AK Parti’liyi de bağrıma basarım. 


Kuran’a uygun olan budur. Öbürü fitne fücurdur. Fitneciliktir, tefrikacılıktır. “Onlar aralarında paramparça oldular” diyor Allah ayette ve cehennem ehlinin özelliğidir. Fitneden fücurdan kaçınacaksın, inşaAllah. 


MHP’liler nur gibi Müslüman’dır. Büyük Birlik Partililer nur gibi Müslüman’dır. Saadetliler öyledir. Benim milletim nur gibidir. Hepsi birbirinden güzeldir. Fırkacılık olmaz. Parti desteklersin, tamam. Ama “bir tek ben Müslüman’ım” dersen, “bir tek ben Milli Görüşü savunuyorum” dersen,“Kuran’ın ruhu bir tek bende” dersen bu olmaz.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "2 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder