08 Ocak 2012

Bediüzzaman'ın Metafizik Yönü


Bediüzzaman doğru söylüyor. Ya o insan çok acayip. Hakikaten herkes bir incelesin. Hakikaten bir acayiplik var. Yemin ediyorum acayip bir insan. Kardeşim nasıl bilirsin sen? İnanılır gibi değil. Mucize bu yani. 

Hayret edilecek şey. Allah Allah. Yetmiş sene sonra olacak olayların hepsini söylüyor. Sene veriyor kardeşim. Mesela yuvarlak bir konuşma da yapmıyor. “Olabilir” demiyor. “Şu tarihte şu olacak, Allah’ın izniyle” diyor. Hakikaten oluyor. Allah Allah. 

“Hz. Mehdi (as) 1980’de İstanbul’da çıkacak” diyor. Net söylüyor. “80, 90, 2000, 2010” diyor. Net açıklamış. “1971’de anarşi başlayacak” diyor. 28 Şubat’ın 1997’de olacağını söylüyor. Net tarih vermiş Kuran’dan. “Müslümanlara baskı olacak” diyor. Hepsini anlatmış. “Mezarımı yıkacaklar” diyor. “Şu tarihte vefat edeceğim ve mezarımı da yıkacaklar. Bulamayacaksınız, mezarımın nerede olduğunu” diyor.  

“Şu talebem şunu yapacak. Şu talebem tutuklanmayacak” diyor. Tutuklanmıyor. “Şu talebem şuraya gidecek, devlet reisi ile görüşecek, cumhurbaşkanı ile görüşecek” diyor.  “Ya ben gariban adamım, nasıl devlet reisi ile ben görüşürüm?” diyor. Vakit, saat geliyor. Adam Cumhurbaşkanı ile görüşüyor mübarek. Kaç tane böyle on, yirmi, otuz, kırk, yüz, yüz elli, bin bütün hayatı böyle yani. 

Jandarma bileğine kelepçeyi vuruyor. “Oğlum abdest alacağım. Müsaade et de namaz kılayım” diyor. “Yok amca, ne diyorsun? Olacak iş mi bu? olmaz” diyorlar. Bakmışlar Bediüzzaman böyle mendil gibi çıkartmış kelepçeyi, ondan sonra abdestini alıyor. Yine takıyor kelepçeyi gidiyor. 

Mesela bak şu dediğim doğru. Oradan acayipliği anlayın. Ben hurafeye nasıl gıcığım bilirsiniz. Atan, tutan, sahtekar, yalancı takımına nasıl gıcığım bilirsiniz. Ve mutlaka da yakalarım yani. Mesela şu anlattığım olay, evraklarıyla, belgelerle sabit. Belgeleri elimde. Bediüzzaman hapiste. Hücre hapsinde küçük. Ufacık bir koğuş. Yaklaşık 3,5 m2 falan. Çok küçük demir kapısı, çok küçük penceresi var.  “Oğlum bugün Cuma. Ben yaşı başlı insanım, piri faniyim. Camii de hemen bitişikte. Bırakın gidiyim. Cuma namazını kılıyım. Geleyim” diyor. “Tamam amca olur” diyorlar. Yani güya dalga geçiyor. “Ayıp yaptım. İnanır şimdi mübarek adam” diyor. Haşa onların üslubu ile söylüyorum. “Gidip gönlünü alayım. Yalan söylediğimi söyleyeyim. Şimdi inanır” diyor. Bir geliyor içerisi boş. Kapı kilitli, içeriden, dışarıdan her yerden kilitli. Asma kilit, biliyorsunuz hapishane kilidi nasıl şeydir. Sürgü sokuluyor. Kilitleniyor. Bir de asma zincirli kilit asılıyor. Yedi sülalesi gelse adamın çözemezler inşaAllah. Hepsi duruyor, kilitlerin tamamı duruyor. Bakıyor içeriye yok. Koşarak gidiyor camiye bakıyor imamın arkasında Bediüzzaman. Tam tekbir getirirken görüyor, “Allah’u Ekber” diyor. O da onunla beraber namaz kılıyor camide. Şimdi gidip orada tabii namazı yarıp, alıp getiremeyeceği için. İnfial olur. Adam kızar ahali diye ellemiyor. Namazın sonunda kalkıyor secdeden bakıyor, Bediüzzaman yine yok. Koşarak cezaevine gidiyor. Bakıyor içeride duruyor. Şimdi kardeşim bu insan normal mi? Net belgeleri ile, şahitleri ile sabit. Resmi tutanak tutulmuş bu konuda, resmi evrak var. Şahitleri; jandarma, başgardiyan, cezaevi müdürü, herkes şahit. Acayip bir insan. Çok acayip, Hızır tecellisi var üstünde. Onun için iki türlü bakacaksınız. Bir alim yönü vardır, bir de metafizik yönü vardır, acayip bir şey. 

“Ben Hz. Mehdi (as)’a zemin hazırlamak için geldim” diyor. Kim bilir kim? Kim bilir ne? Nasıl bir alim? Metafizik bir insan. Acayip bir insan. Ben yobazlara biliyorsunuz ateş püskürüyorum. Sahtekarlık yapanlara, yalan söyleyenlere. Sahte kerametler, bilmem anlatıyorlar, havada uçuyor, bilmem ne falan. Sahtekarlık yapıyorlar. Ben hepsini aşağıya alıyorum ilimle, bilimle, akılla. Ama doğru Bediüzzaman. ...Yüzlerce binlerce harikası var. Çok ecayip bir insan. Yemin billah ediyor diyor ki; “Allah adına yemin ediyorum. Ertesi gün olacak bütün olayları rüyamda görüyordum” diyor. Az bir teville aynısını görüyordum. En ufacık detaylara kadar görüyordum" diyor. Muhteşem bir insan. Otuz  yıl hapiste yatmıştır.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "6 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder