08 Ocak 2012

Çarşaflı Hanımlar


(Çarşaflı hanımların yayına çıkmalarıyla ile ilgili)

Bu çarşaflı hanımları çıkarmamın sebebi, çarşaflı hanımları çok eziyorlar. Toplumda, dünyanın her yerinde, Türkiye’de de çok fazla ezen var. Çok ters davranıyorlar, üslup, konuşma olarak falan. Özellikle onu durdurmaya yönelik bir tavır olarak yapıyorum inşaAllah. 

Yani çarşafa olan saygımızı, çarşaflı kardeşlerimize olan sevgimizi, onlara desteğimizi böyle ifade ediyoruz inşaAllah. Böylece onlara herhangi bir söz söylenmesini bir şekilde ortadan kaldırmış oluyoruz. Çünkü ağzını açacak kimse olmuyor bu durumda inşaAllah. Çünkü çok kaliteli ve çok güzel insanlarsınız. Başörtülü kardeşlerimizi de kasıtlı, özellikle çıkartıyorum. Başörtüsüne olan çirkin ifadeleri, çirkin saldırıları durduran bir tavır içinde oluyoruz. Onların kalitesiyle, güzelliğiyle şom ağızlara bir tokat oluyor, manevi tokat inşaAllah. 

Açık hanımları da özellikle çıkartıyorum. Çünkü açık hanımlara karşı da çok alçakça ve yobazca, pislik saldırılar var. Makyajlı, bakımlı hanımlara karşı o ahmakların sesini kısmak için, özellikle de sizleri çıkarıyorum. 

Böylece bütün hanımlara karşı, saygıyı, sevgiyi, hürmeti kendini bilmezlere öğretiyoruz. Benim milletimin büyük bölümü olgundur ama bazı sığırlar var. Onlara adam gibi davranmaları gerektiğini göstermiş oluyoruz. 

Çünkü bakımlı hanımlara karşı da kin var. Başı açık hanımlara da kin var, çarşaflılara karşı da kin var, başörtülülere de var. Bu çok müthiş bir vahşilik, iki tarafında yobazlığı var. Ben bu kemik kafalı yobazlara, bu sığırlara insan gibi davranmayı öğretiyorum İnşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "6 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  
adresinden seyredebilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder