02 Ocak 2012

Kaddafi'yi Uyarmıştık!

Bu Libya olayı çok manidardır. Kaddafi ile ilgili, aylar önce de söyledim. “Bak gençliği böyle sosyalist yetiştirme, Darwinist materyalist yetiştirme. Bunlar başına bela olur” diye ben bunu uyardım. 


Daha önce de söyledim. “Ve gün gelir zor durumda kalırsın” dedim. Bak aynen dediklerim ortaya çıktı. Ve başına bela oldu, kendi gençliği başına bela oldu. Kendi yetiştirdiği adamlar. 


Çünkü Kuran’a karşı yeşil kitapla ortaya çıktı. Kaç aydan beri söylüyorum ben bunu. Libya’daki bu ayaklanma olmadan önce de söylemiştim. “Yeşil kitapla ortaya çıkma” diye. “Kuran’la ortaya çık” diye. 


Ve Darwinist materyalist eğitime son vermesi için de uyarmıştım. Ama laf söz dinlemedi. Sonradan da beş dakikanın içerisinde orada fıkıh dersi veriyor. Olur mu? Olur ama yine dinlemiyorlar işte görülüyor. Çünkü adam zeminini kaybetmiş. Yok etmiş kendisini.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "23 Ekim 2011" tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder