10 Eylül 2011

Reenkarnasyon

Reenkarnasyon Kuran’da yok. Allah; “bir daha dönüş yok, perde var, bir daha dönemezler ” diyor. Bir de reenkarnasyonun mantığı niçin olsun? Şimdi bir insan imtihan oluyor. İmtihan olurken nasıl oluyor? Mesela ben çocukluğumda bir şey yapıyorum farz edelim, daha iyisini yapmaya çalışıyor. 20 yaşında, 30 yaşında daha iyisini yapmaya çalışıyor, tecrübeleri birbirine ekleniyor, gelişme oluyor. 
Çünkü bilgi artışı var, tecrübe artışı var. 


Peki reenkarnasyonda adam diyor ki, “Hindistan’da bir adamdın, şimdi yeniden bu bedende doğdun.” “Nereden anladın” diyoruz,  “ben hayal meyal hatırlıyorum” diyor. Bunun faydası olması için aynısıyla adamın bütün hatıralarının o bedene girmiş olması lazım. O zaman o tecrübeleri de alır, yeni tecrübelerini de ekleyerek kendini geliştirebilir. Tamamı gitmiş iddiasına göre “hiçbirini hatırlamıyorum” diyor. 


Yeni bir gelişme olmayacağına göre, ahlaki bir üstünlük, ahlaki bir inkişaf beklenemeyeceğine göre, tecrübe olmadığı için ne alaka? “Ruhum mütekamil olacak” diyor. Ruhu nasıl mütekamil olsun yeni bilgi eklenmedikten sonra, tecrübe olmadıktan sonra? Dolayısıyla son derece mantıksızdır reenkarnasyon. Boş bir inanç. Buraya gelen Tapınak Şövalyeleri de, onlarla da konuştum bir kısmını ikna ettim. Mantıksız.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''4 Eylül 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder