25 Eylül 2011

Hurafeler ve Bağnazlık

Ben anlatırken Allah’ın dilemesiyle milim santim hurafeye müsaade etmiyorum. Mutlaka hikmetli, doğru, isabetli olanları anlatıyorum ve ihtiyaç olanları anlatıyorum. O yönüyle çok güzel, maşaAllah. Bizim anlattığımız Müslümanlığı Amerika çok beğeniyor. Avrupalılar çok beğeniyorlar, Ruslar beğeniyorlar. Rus hükümeti çok hoşnut. Bizim Avrupa’da ki faaliyetlerimiz bir tek bize serbest. Rus gizli polisi “sizi destekliyoruz” dediler, “istediğiniz gibi faaliyetleriniz serbest” dediler. Çünkü biz barışı, sevgiyi, kardeşliği güzelliği savunduğumuz için ve yobazlığa da karşı olduğumuz için devlet politikası olarak destekliyorlar. Nerede olsa hoşnutlar. Amerika, mesela Amerikan ordusunda tebliğ yapmak mümkün mü? Olacak iş mi? Hiç kimseye müsaade etmezler ama bir tek bize müsaade ediyorlar. Mesela mason localarında Müslümanlara tebliğ yaptırmak tarihinde görülmemiş bir olay. Masonluğun tarihinde yok.  İlk defa mason localarında tebliğ yapıyoruz. Çünkü candanız hakikaten iyiliklerini istiyoruz. Mesela ben Rusya’nın çok güçlü olmasını isterim. Ben çok seviyorum Rusları, çok güzel insanlar. Ve saygılılar da Osmanlı terbiyesi var onlarda, çok hoşlar. Niye Rusya batsın? Zengin olsular. Allah müreffeh etsin, güçlü kılsın, devletlerini baki kılsın, kıyamete kadar güçlerini Allah muhafaza etsin. Niye yıkılsın Rusya? Niye Amerika yıkılsın? Dünyanın güzelliğidir Amerikalılar, gayet neşeli, şeker insanlar. Bayağı hoş sohbet, şakacı, fizik olarak da çok tatlı ve güzeller. Niye Amerika yıkılsın? Niye Amerika’nın felaketini bekleyelim? Allah felaketten muhafaza etsin. Ekonomik yönden de güçlü olmalarını sağlasın Allah. Bizim istediğimiz Kuran ahlakının her yerde yaşanması, bağnazlığın dünyadan kalkması bunu istiyoruz


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''10 Eylül 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder