28 Eylül 2011

Olağanüstü Hal


Ben dedim ki, “komünist ayaklanma var Güneydoğu’da. Olağanüstü hal ilan edilsin” dedim. Şimdi bak dediğimi yapacaklar, eninde sonunda olağan üstü hal ilan edilecek.Yeniden kurtuluş savaşı var şu an, büyük bir olay var. Bütün milletin bu olayın içine dahil olması gerekiyor. Hepimiz askeriz. Bir kere bunu da kafaya koymak lazım. En az 20 milyon asker gençlik olarak hazırız. Mevcudun dışında millet olarak da asker olmaya hazır olalım. Ben bunu söylüyorum. Ve yine samimi olarak söylüyorum; tek çözüm Mehdiyettir. “Kafaya taktın Mehdiyeti” demesinler. Peygamberimiz (sav) söylüyor onun için söylüyorum. Kuran’a göre böyle olduğu için söylüyorum. Allah’ın kanununa, Allah’ın kaderine savaş mı açalım haşa? Allah’ın dediğinin dışında bir şey olmaz zaten. Kadere uymak en doğru olan budur. Kadere uymadın mı malum olaylar olur. Allah’ın dediğinin dışına çıkamayız. Allah’ın dediğine uyalım. Huzurlu, güzel, rahat bir ortam olacaktır.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''24 Eylül 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder