28 Eylül 2011

Bediüzzaman'ın Önemi

Bediüzzaman’ı önemli görmek lazım. Bediüzzaman’ı kaale almamak, Kuran’ı önemli görmemek felaket getirir. Kuran’ı çok önemli görmek gerekiyor.Bediüzzaman’a önem vermek lazım. Peygamberimiz (sav)’in Hz. Mehdi (as) ile ilgili sözlerini ciddiye almak lazım. “Yok ben kendim başka yol bulurum” derse bir insan ben söyleyeyim bulamaz. Sürekli açmaza doğru gider. Sürekli düğümün içine doğru girmeye başlar ve sürekli  kilitlenir. Kadere karşı gelinmez, kadere teslim olunur.Kaderde Mehdiyet ve Hz. İsa (as) var. Ben demagoji peşinde değilim. Bayağı da aklı başında bir adamım. Benim hırsım falan da yok. Yani “sen taktın kafayı. İllaki Hz. Mehdi (as) olmak istiyorsun.” Yok kardeşim, öyle bir derdim yok. İttihad-ı İslam olsun. Türk İslam birliği olsun. Bir köy evi olsun bana bir yayla evi. Oh, ne güzel. Sevdiklerim de yanımda olsun. Bitti. Ben ne yapacağım yani oturup saray meraklısı mıyım ben? Bir de zaten muhteşem yaşayan bir adamım. Öyle de derdim yok benim. Neyim eksik de ben oturup ayrıca makam, mevki şeyinde olayım. Çünkü çok zordur zaten bu tarz şeyler. İnsan hür olmaz öyle bir ortamda. Çok zordur, bayağı zordur. Başbakanımızı görüyorlar akşama kadar oradan oraya gidiyor uçakla. Oradan oraya gidiyor. Çok zordur. Yani benim öyle bir talebim yok. Derdim de yok, sorunum da yok. Ama İttihad-ı İslam Allah’ın emri. Mutlaka yapmak durumundayız. “Yok gerek yok biz beşeri sistemlerle yaparız” dersen buyurun işte böyle netice alınır. Ta en son noktaya kadar beklemeye de gerek yok. Hiç olmazsa yarı aşamada sözümü dinlemeleri gerekir. Ama bakın eninde sonunda dediğim olacak göreceksiniz. Eğer olmazsa cümle alem gelsin. Bana ne diyorsa desinler. Yani mutlaka dediğim olacak, göreceksiniz. Çünkü bak dikkat edin her koyduğum teşhisi bir süre sonra ilgililer kabul ediyorlar. Aynen dediğimi söylüyorlar. Ne söylesem mesela bir yıl önce bir teşhis koyuyorum, kabul ediyorlar. Ne söylesem 3 yıl önceki söylediklerimin hepsini kabul ettiler şu an. Ne diyorsam aynısı çıkıyor. Çünkü hadise, Kuran’a göre hareket ediyorum, kendi kafamla göre hareket etmiyorum.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''24 Eylül 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder