29 Eylül 2011

Milli Eğitim


Şimdi ilkokullar, ortaokullar başladı. Devlet kitaplarına baktım. Darwinizm, materyalizm zibil gibi. Sular seller, istediğin kadar. Neresini açsan Darwinist, materyalist eğitim ve anlatım var. Adamlar da onun üstüne işte Marksist düşünceyi, Leninist düşünceyi oturtuyorlar. Zaten Darwinist, materyalist olduktan sonra Marksizm onun üstüne kuruluyor. Çünkü Marksizm zaten diyalektiği anlatıyor. Devletin kitapları da diyalektik materyalizmi anlatıyor. Devlet böyle bir konuda taraf olamaz. Diyalektik felsefeyi devlet savunamaz… Ateizmi savunamaz, Darwinizmi savunamaz. 

Her iki görüşü de ortaya koyması lazım devletin. Yaratılışçılığı devlet okutmuyor. Hiç gördünüz mü “350 milyon fosil var, yaratılışı ispat eder” diye gördünüz mü? Yok. “Bir protein tesadüfen meydana gelemez. Proteinin molekül yapısı budur. Proteinin oluşması için proteine ihtiyaç vardır” diye yazdığını gördünüz mü kitaplarda? Göremezsiniz. Ama tesadüfen oldu diye anlatır devletin kitapları. “Ondan sonra da terör oldu” diyorlar. Abdullah Öcalan, “ben daha önceden namaz kılıyordum, dindardım, siyasala gittim. Bana komünistliği öğrettiler etrafımdakiler. Kitaplarda Darwinizm, materyalizmi öğrendim, ateizmi öğrendim” diyor. Allah’sız, Kitapsız olduğunu söylüyor. Ondan sonra komünist olduğunu söylüyor Abdullah Öcalan. Kendisi anlatıyor adam. “Ben daha önce dindardım. Materyalist düşünceyi bilmiyordum. Komünizmi öğrendim, komünist oldum” diyor. Anlatıyor adam. Cevabı verilmezse böyle olur.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''26 Eylül 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder