27 Eylül 2011

Muhsin Yazıcıoğlu Süikastı


Yiğit Bulut’un Muhsin Yazıcıoğlu’nun bir suikastla şehit edildiğine inandığından bahsettiği yazısı hakkında:

Üstelik de iddia edilen Ergenekon terör örgütünün en çok üzerine gidildiği bir dönemde, herkesin gözü önünde bu çakallar bu olayı gerçekleştirdi. Bağırdık yani bak dedik, “şehidimize yetişin, kardeşimize yetişin” değil mi? O gün canlı yayında da ben var gücümle bağırdım, yeri yerinden oynattık. Her yere telefon ettik. Her yeri aradık. Bir an önce gidin diye. Esrarengiz olaylar oldu, çok acayip olaylar oldu. Yani çok sahipsiz bir ortam oldu o gün. Çok acayip olaylar oldu, anlayamıyoruz. Adam gidiyor oradaki kara kutuyu alenen söküyor, alıp götürüyor. Oradaki gençlerden bir tanesi sağdı, telefonla konuşuyor, “yetişin” diyor, koordinat veriyor. Günlerce Türkiye’nin ortasında adamlar istedikleri gibi faaliyet yaptılar. Oradaki kardeşlerimize yetişemedik. Bize önce haberler gelmişti.”Yok” dediler, “Muhsin Hocamız kurtuldu, bir şey yok.” Elhamdülillah dedik. Bizi de oyaladılar orada “yok, bir şey yok” diye. Hatırlıyor musunuz bilmiyorum? “Kurtuldu” dediler ve bize zaman kaybettirdi. Gerçi biz var gücümüzle bastırdık. Yani ben ona aldanıp durmadım. Müthiş bir atak yaptık. Ama buna rağmen bu olay gerçekleşti. Ta ilk gün söyledim. “Bu bir suikast” dedim. “İddia edilen Ergenekon Terör Örgütü’nün suikastı” dedim ve dediğim gibi de çıktı



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''23 Eylül 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder