09 Ekim 2011

Pkk'nın kafasını Hz. Mehdi Ezecek!


Benim anlayamadığım gizemli ve esrarengiz bir şekilde devlet, PKK’nın ideolojik propagandasına cevap vermiyor. Hayret edilecek bir şey bu, mucize bu, çok şaşırtıcı. Yani “korkuyorlar” desem, korkmazlar. “Çekiniyorlar” desem, çekinmezler. 

“Yenemeyeceklerini düşünüyorlar” desem, çok açık yenildikleri. Çünkü bilimsel yönden net olay, çok açık. Yani mangal külü gibi. Üfürsen uçuyorlar, o tarzdalar. Ama buna rağmen bu adamlara fikren dokunulmaması ve en etkili yöntem olarak fikri mücadele olduğu halde, fikri mücadeleye uzaktan yakından yaklaşılmaması çok şaşırtıcı ve hayret verici. Yani açıklanacak gibi değil, metafizik.

Demek ki sahibini bekliyor. İllaki Hz. Mehdi (as) bunların ilmen kafasını ezecek, PKK’nın. Allah ona nasip edecek. Bu anlaşılıyor. Çünkü nasıl olur cevap verilmez yani? Gayet kolay. Ama inşaAllah Hz. Mehdi (as) lime lime edecek. Biz de öncüleri olarak elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.

Ama tabii Hıristiyan dindarların, Musevi dindarların, Müslüman dindarların ittifak etmeleri gerekiyor. Çünkü çok dev bir hareket ateist hareket, dünyadaki komünist-Darwinist-materyalist hareket çok organize. Ve dünyadaki devletlerin yüzde 99’u tarafından destekleniyor. Desteklemeyen aşağı yukarı yok gibi bir şey. O yüzden vehamet var. Vehamete karşı da çok kararlı bir mücadele gerekiyor, inşaAllah. Biz de naçizane bu vazifeyi yerine getiriyoruz. Devam edeceğiz, inşaAllah ve sonunda da fikren bitireceğiz, inşaAllah.

Fakat şunu söylüyorum. Bak bir daha hatırlatıyorum. Ben bunu daha önce de söyledim. Çok şahane bir açıklama bu. Darwinizm’le ilgili hafta sekiz gün dokuz bu adamlar “ara halka bulundu. Şu parça bulundu. Yedek parçalar tamamlandı.” İşte şu bu falan bir şeyler diyorlardı, değil mi? Adamların yalan söylemeye takati kalmadı. İlimle, bilimle o kadar vurdum, o kadar tokatladım ki bunları, bunların aklını aldım yani artık. Aklı gitti adamların. Artık konuşacak halleri kalmadı. İlmi sopanın etkisinden ayakta duramıyorlar. Yalan söylüyordunuz işte. Bak yalan serbestti, değil mi? Niye yalan da söyleyemiyorsunuz? Artık atamıyorlar da. Yok, yalan da yapamıyorlar. Eskiden oradan millet birbirinden alıp bir şeyler yapıyorlardı. Müsaade yok, görüyorsunuz. 



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "4 Ekim 2011" tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder