09 Ekim 2011

Çeşitli Konular


>>> “Darwinist Hocalara Evrimin Yanlışlığını Nasıl Anlatabilirim” Sorusuna Cevap:
Yaratılış Atlası’nı vereyim. Ben gelmeden namım gitsin. Götür, hocanın masasının üstüne koy. “Hocam şu kitabı eleştir Allah rızası için” dersin. Eleştiriyorum derken dümdüz olur. Ben öyle yapmıştım. Hocalara Darwinizm’le ilgili o zamanlar küçük kitaplar vardı. Masalarına koyuyordum. “Hocam şu kitabı bana eleştirip verebilir misiniz?” diyordum. Hem gururlarını okşuyordu, hoşlarına gidiyordu. On beş gün sonra gittiğimde dümdüz olmuşlardı.

>>> Samimi söylüyorum 12 Eylül öncesi Türkiye komünist olacaktı, Allah esirgesin. Bizzat Başbuğ –Allahualem tek başına- ve ülkücülerle beraber gayretiyle, komünizmi önledi. Herkes biliyor. Onun için çok hayati, çok önemli, çok tarihi bir şahıstır Alparslan Türkeş Başbuğ. Unutturulması çok anormal bir hareket olur. Asla müsaade etmeyiz. Her gün gündemde olması lazım. Her gün fikirlerinin dimdik ayakta olması lazım. Çok dürüst, efendi, çok nezaketli, çok klas bir insandı. Tam devlet terbiyesiyle yetişmiş, böyle dem almış, çok nezaketli bir insandı. Çok güvenilir bir insandı. Vatanını, milletini muhteşem seven, çok çok seven, çok aklı başında bir insandı. Bin bir türlü iftira, bin bir türlü hakarete uğradı. Bin bir türlü çile çekti. Asla yılmadı, maşaAllah. Onun için değerini, kıymetini iyi bilmek lazım Erbakan Hocamızın, rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu’nun, bu değerli insanların kıymetini sürekli, en güzel şekilde ayakta tutmak, en güzel şekilde gündemde tutmak önemli inşaAllah.

>>> Ahir zaman çok güzel oldu. Bir kere genel kültür çok arttı dünyada. Yani cahil insan sayısı azaldı. Genel kültür artınca, Kuran’ı anlatmak, güzel ahlakı anlatmak daha kolay oldu. Saldırganlığı önler, cahil daha yatkındır saldırganlığa bazen. Ama kültürlü adamı ikna etmek daha kolaydır. İslam’ın kıymetini, dinin kıymetini kültürlü adama anlatmak daha kolay. İslam ahlakının hakimiyetinin bütün zeminini Allah hazırladı. Bütün alt yapısını hazırlamış. Buahir zaman bir dünya hakimiyeti için Allah tarafından özel bütün imkanları ile yaratılmış olduğu anlaşılıyor. Her türlü şart dünya hakimiyeti için müsait halde şu an. Her türlü şart, her türlü imkan.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "2 Ekim 2011" tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder