11 Aralık 2012

Mucize Yani !


 Rad Suresi, 35. Şeytandan Allah’a sığınırım; “Takva sahiplerine vadedilen cennet; onun altından ırmaklar akar, yemişleri ve gölgelikleri süreklidir. Bu korkup-sakınanların (mutlu) sonudur, inkâr edenlerin sonu ise ateştir.” diyor Allah. Dünyada Allah çok titiz, bizim anlamamız için söylüyorum, bir alaka gösteriyor bizlere. Bu titiz alakayı anbean sürekli izliyoruz. Yarattığı eşyalardaki titizlik mesela bak kadehi Allah, çok süslü hoşumuza gidecek şekilde yaratıyor. Her türlü eşyada, Kuran’a dikkat edilirse, bakılırsa insanlar eşya yaptı demiyor Allah. “Ben yaptım” diyor. Mesela “gemileri ben yaptım” diyor. Eşyayı, giyimlikleri, tamamını ne olursa olsun hepsinde Allah, “ben yaptım. Ben yarattım” diyor. Bu da maddenin hakikati konusunda delildir.

Çünkü anbean sürekli yaratılıyor. Mesela kedilerden hoşlanıyoruz kedi resmi yaratıyor Allah, hoşumuza gitsin diye. Dünyaya yayın yapmak. Elektrik denen bir şey var görünmüyor, ne olduğu belli değil. Daha hala da bulunamadı. Elektriğin ne olduğu bilinmiyor. Yani bir esirin akışı mı, elektron akışı mı tam bilinmiyor. Çünkü esirin akışı olarak kabul edilirse daha buluş yapılacak gibi görünüyor. Elektron akışı olarak kabul edildiğinde bilimsel buluş pek yapamıyorlar şu an. Tıkandı bilimsel buluşlar. Ama esir olarak kabul ettiklerinde o zaman ufuk değişiyor. Mesela bakıyorum tabakta karpuz. Topraktan yaratılıyor olarak gösteriyor Allah. Toprak vesile ediyor. Toprak en namüsait yer bir şeyin oluşması için. “Hücreler yapıyor” diyor Allah. “Hücreleri görevlendiriyorum” diyor. Mucize yani.

 Karpuzun ne kadar büyüyeceğini sen nerden biliyorsun? Dış kabuğunu yeşil yapıyor, içini tam yenecek gibi yapıyor, çekirdeklerini sert yapıyor, çekirdeklerini tek tek yerleştiriyor. İlerdeki karpuzların tadı da onun içinde kodlu, çekirdeklerde. Hediyesi de kendi içinde. Karpuzu yedikten sonra Allah sana en az iki yüz karpuz daha içine koyuyor. Yahut yüz tane daha karpuz koyuyor. İlerdeki karpuzları rahat yemen için. Bir dahaki senenin karpuzlarını da hazırlıyor Allah. Yahut bir dahaki neslin karpuzlarını da. Sonraki nesillerin karpuzlarının özelliği de onun içinde kodlu ayrıca. Kıyamete kadarki karpuzların hepsinin kodlu, içinde. Bir çekirdekte kodlu. Ondan sonraki, ondan sonraki, ondan sonraki. Sırf o değil.    


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın   A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder