17 Aralık 2012

Komünizme Karşı Bilimsel Mücadele Yapılmalı !


 Komünizme karşı bilimsel mücadele, defalarca söylüyoruz. BDP sosyalist enternasyonelde, CHP sosyalist enternasyonelde, bütün komünist partiler sosyalist enternasyonelde, yani sosyalist enternasyonel; komünist enternasyonel. Sosyalist enternasyonel denen bu komünist enternasyonelin, hemen hemen tamamına yakını yani yüzde 90’ı diyebilirim, PKK’yı destekliyor. Bu durumda terör gelişiyor. Komünizme karşı bilimsel mücadelenin önemini burada bir kere daha anlıyoruz. Bugün gazete haberinde diyor ki; “Onun ölmeye ve öldürmeye göre eğittiler, mankurt yaptılar” diyor bir yetkili. “Eğittiler” diyor. Bir eğitim var değil mi? Eğitime karşı karşı eğitim veriyor musun? Yok. Karşı eğitim versene. O Marksizm’i anlatıyorsa, sende anti Marksist eğitim ver. O Darwinizmi anlatıyorsa, anti Darwinist eğitim ver. O materyalist eğitim veriyorsa, anti materyalist eğitim ver. Bu yaptığımız çalışma, zaten komünizmi çökertecek çalışma.

Darwinizmi çökerttiğinde, zaten komünizmi çökertmiş oluyorsun ve dolayısıyla PKK’yı da çökertmiş olursun. Bütün mesele, Darwinizmde o yüzden meydana gelen bu panik. Mesela bu fosil sergilerinde falan bu kadar panik olmaları da ondan. Ama çocukça direniyorlar. Çünkü bizim çalışmamız, 25 yıldan beri devam eden bir çalışma, ilk defa yaptığımız bir çalışma değil. Lokal bir yerlerde böyle engellemelerle netice alacaklarını zannediyorlar, halbuki Fransa’da devam ediyor, Amerika’da devam ediyor, Türkiye’nin bütün illerinde devam ediyor, her yerde bir faaliyet var. Benim kitaplarım, sırf bir yıl içerisinde 60 milyon adet sırf internetten indirildi, 60 milyon adet bir yıl içinde. Her kitabımda, Darwinizmi yerle bir edecek bilgi var.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın   A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder