24 Aralık 2012

Dünya Yaratılmadan Önce Allah Bizim Kaderimizi Yaratmıştır!


 “Allah benim ne yapacağımı biliyorsa ve her şeyi O’nun izni ile yapıyorsam, nasıl olup da, ben sorumlu oluyorum bundan?” An içerisinde sen onu yaptın. Şöyle düşün; mesela ben şimdi konuşurken beni kimse zorlamıyor, mecbur etmiyor. Kendi isteğimle konuşuyorum. Ama ben bunu daha babam doğmadan, babamın babası doğmadan bu konuşmayı yaptım. İlla kavramak istiyorsan, ‘an’ ı anlatabilirim, zamansızlığı anlatabilirim. Ama mühim olan, sen pratik olarak görüyorsun ki zorlanmıyorsun. Bu, Allah’ın adaleti. Allah’ın adil olduğunu görüyoruz. Mesela bir komüniste, dinsize git, sor. “Seni zorlayan var mı dinsiz olmak için?” diyorsun. “Zorlayan yok. Kendim yapıyorum” diyor. Ledününü kavramak istiyorum diyorsan, ben sana işaret verebilirim sadece. Şöyle anla; dinsizler için 
Allah diyor ki, Allah’ı anlamayanlar için: “Onlar ölüdürler. Siz onları diri zannediyorsunuz” diyor. Bu, muhkem ayet.“Ölü” diyor Allah, “zombi” diyor. Bildiğin ceset, ölü var. Onun yürüyeni. Mezardan kalkıp yürüdüğünü düşün. Öyle birisi. “Gözleri vardır. Bakar görürsün, baktığını zannedersin. Onlar görmezler” diyor. “Kulağı vardır. İşitir zannediyorsunuz. İşitmezler çünkü ölü” diyor Allah. “Hayvanlar gibidirler. Ama hayvanlardan daha aşağıdırlar” diyor. Yani “sizin anlayacağınız gibi değiller” diyor. Ledün yönü bu. Ben, bunu da anlayamıyorum dersen, olmaz o zaman. Biraz düşüneceksin. Allah’ın adaletinin burada tam olduğunu görmüş oluyorsun. Bizim Müslümanlığı iyi yaşamamız için, mücahit olmamız için, Allah’ı çok sevmemiz için küfre ihtiyaç var. Mesela PKK’ya ihtiyaç var. Komüniste ihtiyaç var. 
Eğer biz onlarla mücadele etmezsek, imtihan diye bir şey olmaz. Sevap alamayız. İttihad-ı İslam olmaz. Mehdiyet’in anlamı olmaz. Mehdiyet için mutlaka küfre ihtiyaç vardır,mutlaka kafire ihtiyaç vardır. Onlar da özel olarak yaratılıyor. Müslüman da, kafir de özel yaratılır. Sonuçta Allah’ın istediği, Müslümanların cennette keyif, neşe içerisinde, Allah’ı anarak, coşku ile yaşamalarıdır. Allah’ın istediği bu. Bizim mutluluğumuzu istiyor Allah. “Sizin azabınızla ne yapsın?” diyor Allah. Azabı hedeflemiyor Allah. Mutluluğumuzu hedefliyor.
 Ama hakkı ile mutlu olmamız için de mutlaka bu imtihandan geçmemiz lazım. Öbür türlü cennette zevk alamazsın. Deliye dönersin, anormal bir şey olursun, Allah esirgesin. Derinliği kavrayamazsın. Ağaçların bir anlamı olmaz senin için. Oradaki ırmakların bir anlamı olmaz. Tahtaların bir anlamı olmaz. Yemeklerin bir anlamı olmaz. Güzel insanların bir anlamı olmaz. Mutlaka bu eğitimden geçip, çile çekip, onların sana anlamlı hale gelmesi gerekiyor. Konu bu. Bunun dışında da bir yol yok. Düşün, zaten başka bir yol da bulamazsın.
Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder