05 Aralık 2012

Komünist Gençlerde de,Pkk'da da Topluluk Psikolojisi Hakim!


 Komünist gençlerde de, PKK’da da topluluk psikoloji hakim oluyor. O yüzden aksini de yapamıyorlar. Mesela çıksa; “ben Darwinizme karşıyım, Müslümanlığın doğru olduğuna anladım ben, Allah’a iman ettim” dese, bitti. İşi-gücü, hepsi biter. Çekiniyorlar o yüzden, kopamıyorlar birbirlerinden. Çünkü aynı kahvehanelere gidiyorlar, aynı şeyleri yapıyorlar. Geniş bir çevre edinmiş. Onların hepsini karşısına alacak. Toptan da vazgeçemiyorlar. Onun için işte artık yiğitlik yapacaklar, irade kullanacaklar. Teker teker… En azından, en başta kalben vazgeçebilirler. Kendini hissettirmeyebilir, gizli tutar başlangıçta. Gizlice iman eder; gizlice haktan yana, İslam’dan yana olur. Sonra aşama aşama da kendini belli edebilir veyahut birden de kendini belli edebilir. Ama gücü yetmeyen kendini gizleyerek…

 Çünkü bak Kuran’da var “Firavun’un sarayında imanını gizleyen adam koşa koşa geldi” diyor, değil mi? Onlar da imanlarını gizleyebilirler. Ama komünistlerin çoğu genellikle yiğit, delikanlı olur. Cesurdurlar. Açık açık söylesinler, ne var yani, değil mi? “Elhamdülillah Müslümanım” desin. Çünkü bana çok genç yazıyor, delikanlı yazıyor, ben görüyorum Facebook’ta; “Hocam, ben ateisttim ama sizin kitaplarınız ve eserlerinizi takip ediyorum, yayınlarınızı takip ediyorum. Eğer Müslüman olursam, sizin vesilenizle olacağım Hocam” diyor. Böyle çok fazla genç var, maşaAllah. Yobazlık olarak, Müslüman olmaları mümkün değil; yapmazlar, mümkün değil yanaşmazlar. Ama bizim anlattığımız İslamiyet’i yaşamayacak insan dünyada yok. Herkes ister, çünkü İslam’ın özü ve gerçeğini anlatıyoruz. “İslam böyleyse, bizim hiç haberimiz yoktu, çoktan Müslüman olurduk” diyorlar; Hıristiyanlardan da öyle, Musevilerden de öyle, maşaAllah.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder