01 Aralık 2012

İman Olmadan Sevginin,Güzelliğin Anlamı Kalmıyor!


İman olmadan güzelliğin, sevginin, hiçbir şeyin anlamı kalmıyor, Allah esirgesin. Her gün onu düşünüyorum. Mesela cennet. Cennette kadınlar var, ne güzel. Bence iman olmadan hiçbir anlamı yok. Cennette ırmaklar var. İman olmadan ırmak, adamı ne ilgilendirir ırmak? Cennet tahtları var. Hep iman. Onun için “bu imtihana ne gerek var?” diyenlere hep şaşıyorum ben. Her gün daha önemini insan görüyor, her gün. Bir de o kadar aciz yaratılmış ki insan. Bu aczine rağmen insanların bu dünyaya bu kadar bağlanması, “mallara, oğullara, yarım kalan ticaret” diyor, değil mi? “Evleri” diyor, Cenab-ı Allah. Acayip bir hırs duyuyorlar.

Halbuki bütün dikkati Allah’a verseler, Allah zaten yine mal, mülk, çok daha fazlasıyla verir. Ve huzurla, güzel yaşarlar. Allah ev, bark da veriyor ama huzurlarını alıyor, mutluluklarını alıyor, sevinçlerini alıyor. Yani iman olmadan sevginin bir anlamı yok, dostluğun bir anlamı yok. Bir de Allah imtihan süresini çok kısa tutmuş. Yani hemen bitiyor. Ben daha dün gibi akademiye kayıt yaptırdım. Hatta okula yeniden kaydımı açtırdım ben. Gıcık oldum ondan sonra. Daha yeni gelmişim gibi. Ama elli altı yaşıma yıldırım gibi girdim, maşaAllah. Ama sezilmiyor tabii ayrı mesele.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın   A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder