22 Ekim 2012

Türk İslam Birliği dışında yol yok !


 Biz millet olarak bir şey kale almayız. Akil adam diye ortaya çıkarttıkları kişileri gördük. Hepsi solcu Darwinist, materyalist insanlar. Onun içinde sempati duyduğumuz, şefkat duyduğumuz insanlar var ama yani belli, malum. Olmaz. Net karar çıkacağı da belli oradan. İttihad-ı İslam’ın dışında yol yok. Türk İslam Birliği’nin dışında asla müsaade etmeyiz. Türkiye’yi de böldürtmeyiz. Bu kadar. Ne yapıyorsanız yapın. “Siz böleceksiniz” demiyorum da hani haberiniz olsun diye söylüyorum. Akil adamın şahı benim. Ben sana söylüyorum asla müsaade etmiyoruz.

 İttihad-ı İslam, Türk İslam Birliği’nin dışında yol yok. Bir karış da toprak vermeyiz. Ellerinden geldiklerini artlarına koymasınlar. İstediklerini yapsınlar. Şehit, 100 tane şehit alın isterseniz hiç umurumuz bile değil. Hiçbir şeyde yapamazsınız.Durup  durupböyle kenardan köşeden ortaya çıkıyorlar. Akılları fikirleri bilmem ne yok akil adam, yok sakil adam falan böyle bir şey yok. Akil adamın alası biziz, Türk milletidir akil adam. Benim köydeki dedelerimdir akil adamlar, anneannelerimdir, dağlarda çobanlarımdır. Biz hepimiz akil insanlarız. Şehirdeki memurlarım, işçilerim hepsi, bu milleti seven herkes, hepsi akil adamdır. Ne demek akil adam ya? Yani Türk milleti akil değil de onlar mı akilmiş? Akil adam aranması içerisinde değiliz. Öyle bir derdimiz yok.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "11 Eylül 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder