22 Ekim 2012

Hz Mehdi (as) 'ın Özellikleri !


“Siz Hz. Mehdi (a.s) mısınız?” Benim böyle bir iddiam yok. Ama benziyor muyum? Benziyorum. Benziyoruz, doğru bu. Cübbeli ne diyor?“Yüz şeyden, onu duyunca” diyor diyor. Dış alametler çıktı Hz. Mehdi (a.s)’ın alametleri çıktı. “Hz. Mehdi (a.s)’ın alnı geniştir.” diyor, geniş alnım. “Saçı siyah” diyor, “kaşı kavisli diyor” doğru. “Yeşil gözlü” diyor, bende yeşil gözlüyüm.

“Burnu küçüktür” diyor. Arapçada özel bir ifade var, burnu böyle küçük derli toplu kalkık burunlar için kullanılan bir ifade var, o var, o da doğru. “Sakallıdır” diyor, o da doğru. “Sakalları kenardan incedir” diyor, o da doğru. Hatta Cübbeli şurayı bile tarif ediyor. “Burası parlaktır, çok hoştur” diyor. “Eti latiftir, hafifti” diyor, değil mi?“Dişleri leman eder” diyor. Kendisi anlatıyor Cübbeli yani, inşaAllah. “Cildi, hissedilir yani çok hoş bir cildi vardır” diyor, “Kuran’da da buna işaret edilmiştir” diyor. “Orta boyludur” diyor. “Oylukları geniştir” diyor.Bak, uyluk da demiyor,“oylukları geniştir” diyor. Mesela benim uyluklarım geniş hakikaten. Boydan boya genişim.   “Boydan boya geniştir” diyor Hz. Mehdi (a.s). “Omuzları geniştir.”diyor, benim de geniş.

 Efendim, sırtında bir mühür vardır diyor, ben, sırtımda tam kalp hizamda, bir mühür gibi bir ben var. Çocukluğumdan beri var. Hatta böyle kuyruklu yıldız gibi, ondan sonra bir ben daha var, o daha küçük, ondan sonra bir ben daha var, o omzumdan yukarıya doğru gidiyor. Çok küçükten başlıyor, gittikçe büyüyor büyüyor büyüyor büyüyor, peş peşe benler, çok şaşırtıcı. En son tam kalp hizamda büyükçe bir benle sonlanıyor. Mesela “sağ tarafında bir ben vardır. Sağ göğsünde yaprak büyüklüğündedir.” diyor Peygamberimiz(s.a.v). Benimde sağ göğsümde yaprak büyüklüğünde bir ben var. Hatta doktora gitmiştim ben, şüphelenmiştim “bu ne acaba?” diye. Koskoca ben, yani büyük yaprak büyüklüğünde. “Sağ ayağında bir ben vardır.” diyor, sağ ayağımda bir ben var. Büyükçe bir ben var. Çocukluğumdan beri.

“Ayaklarını dışa doğru atar.”diyor. Ben hatta “ya ben ne biçim yürüyorum” falan dedim ben, düzeltmeye çalışıyordum, içe basmaya çalışıyordum, böyle baktım oda çok acayip duruyor, en sonunda vazgeçtim. Vazgeçeyim dedim yani. Yani vitrinlerde falan baktığımda görüyordum, dışarı dışarı basıyordum ayaklarımı. Yani o pek yakışmaz diye düzeltmeye çalıştım, içe basmaya kalkıncada, bu sefer çok orijinal bir durum oldu. Onun için normal halimdeyim şu an. Mesela “kaş çatma çizgisi tek çizgi halindedir” diyor, alnında. Onu da anlatmıştım,“herkesin iki tane var benim neden tek var” dedim. Ben düzeltmeye çalışmıştım elimle böyle, hakikaten böyle bayağıda uğraştım iki tane olsun diye, olmuyor yani. Tek çizgi var.

“Burnunda hafif bir kalkıklık da vardır” diyor, hafif mesela benim burnumun kemiğinde, hafif bir kalkıklık vardır. “Alnı iç bükeydir” diyor, yani herkesin alnı dış bükeydir genellikle. Benimde “hafif iç bükeydir” diyor, alnım hafif iç bükey. Bak, detay veriyor Peygamber (s.a.v). Mesela “gözleri hafif çekiktir” diyor, benim gözlerim çekik, hakikaten hafif çekik. “Rengi bazen uykusuz olduğunda soluktur.” diyor. “Beyazdır” diyor “soluktur” diyor. Hakikaten benim soluk oluyor rengim uykusuz olduğumda. “Bazen de rengi kırmızıdır.” diyor, hakikaten bunu görüyorsunuz, bazen de kırmızı oluyor rengim.

Mesela “diz kapakları çıkıktır” diyor, ben o hadisi görünce baktım diz kapaklarım çıkık. Hakikaten alenen çıkıktı, herkes de baktı, başkalarının diz kapakları normal insanların ama benim diz kapaklarım çıkık. Hz. Mehdi (a.s)’da da öyle. Benziyorum. Mesela “görünümü Ben-i İsrail görünümlüdür.” diyor. Hakikaten Ben-i İsrail görünüm var bende,bu doğru. Bak görünüyor işte, beni İsrail görünümü, klasik bu şekildedir Ben-i İsrail.

“Yanağında ben vardır” diyor, var benim evet. “Dişleri güldüğünde leman eder” diyorHz. Mehdi (a.s)’ın. Hakikaten güzel dişlerim. Düzgün parlak yani. Bir kere Hz. Mehdi (a.s)’ın bakımlı olacağı oradan anlaşılıyor, bakımlı olmadan zaten diş beyaz olmaz. “Sakalları alttan meczumdur” diyor. Yani cezmedilmiş, toparlanmış. “Yanlardan da kevseçtir” diyor, ince, yani ancak sakal düzeltilirse böyle bir şey olur. Kevseç ve çok temiz olduğu söyleniyor Hz. Mehdi (a.s)’ın. “Ve cildi parlaktır” diyor, çok temiz insanın cildi parlak olur. Yani bu, çok bakımlı olduğunu gösteriyor Hz. Mehdi (a.s)’ın. Hz. Mehdi (a.s)’ın detayları çok fazla; bir tane, iki tane,on tane değil. Hiçbir insanı bu kadar detaylı belirtmemiş Peygamberimiz (s.a.v). Bunların hepsi bende var, doğru. Ama hiçbir şekilde, Allah adına yemin ediyorum, Mehdilik iddia etmiyorum ve Allah adına yemin ediyorum, hiçbir zaman içinde etmeyeceğim. Böyle bir iddiam olmayacak, Mehdilik iddia etmeyeceğim.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "11 Eylül 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder