30 Ekim 2012

Allah var,Ahiret var,Sizi Yaratan var !



 Komünistler yine kudurdular, biliyorsunuz. Bakın yine söylüyorum, polisiye olmaz. Bediüzzaman Said Nursi diyor; “daha inada dökerler işi” diyor. Yetmiş yıl önce söylüyor. “İnada dökerler, hiçbir şekilde polisle, askerle olmaz” diyor. Bilimle, felsefeyle ve akılla. Adamlar Darwinist yetiştiriliyor. Darwinist ne diyor? “Senin atan mikrop” diyor, “senin atan yer solucanı” diyor. Adam diyor ki; “benim atam mikrop, mikrop soyundan geliyorum ben” diyor. “Eh şimdi solucanın soyundan geliyorum ben, tesadüfen oldum; kainat da tesadüfen oldu. Allah yok, ahiret de yok” diyor.

Böyle bir insanın psikolojisini bir düşünün. Allah’a inanmıyor, ahirete inanmıyor. Peki din? Din zaten, hepsi bütün dinlerin tamamı yalan olmuş oluyor, haşa. Bütün Peygamberler yalan söylemiş oluyor, haşa. Peki, bu durumda ahlak ne, aile ne? Ne diyor komünistler? “Bunlar toplumun ortaya çıkarttığı, şartların ortaya çıkarttığı inançlardır; bunların aslı yoktur. Komünist toplumda bunlar olmayacak” diyor. “Aile olmayacak, ahlak olmayacak, devlet olmayacak” diyor. Böyle yetişen bir insan ne yapar? Kendini mikrop soyundan görüyor, solucanın soyundan görüyor, maymun soyundan görüyor.

 İnsanı öldürürken ne düşünüyor adam? Tesadüfen meydana gelmiş, solucandan evrilmiş bir varlığı öldürdüğünü düşünüyor. Kendisinin de böyle olduğunu düşünüyor; kendisinin de solucandan, mikroptan üremiş bir varlık olduğunu ve evrildiğini ve bu hale geldiğini düşünüyor. “Ben de ölüyüm, o da ölsün. Hayatın bir anlamı yok” diyor. “Sevginin bir anlamı yok. Sevgi evrimle ortaya çıkmış, sevgi diye bir şey yok” diyor. Şefkat de yok. “Çatışma var, çelişki var” diyor. Cehennemi tarif ediyorlar. Biz de diyoruz ki, “canım kardeşim, siz kendinize eziyet ediyorsunuz, mahvediyorsunuz. Allah var, ahiret var, sizi yaratan var, açıkça görülüyor bu.”



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "18 Eylül 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder