31 Ekim 2012

Hz Mehdi (as)'ın üç büyük vazifesi var !


Bakın Bediüzzaman ne diyor; “Çok defa mektuplarımda işaret ettiğim gibi”, defalarca anlattım” diyor Bediüzzaman ama anlayana tabii. Mehdi Al-i Resulün” yani Peygamberimiz (s.a.v.)’in, alinden gelen, Resul olan Peygamberimizin Alinden gelen Hz. Mehdi (a.s)’in “temsil ettiği”. Temsil etmesi için nasıl olması lazım Hz. Mehdi (a.s)’in? Orada durması lazım. Temsil ettiği çünkü sınıf mümessili temsil eder sınıfı değil mi? Temsilci. Mesela hükümeti temsilen birisini görevlendirir yahut Başbakandır hükümetin temsilcisi, o topluluğun temsilcisi. Kimmiş. “Mehdi Al-i Resulün temsil ettiği, kutsi cemaatinin” kimin?Hz. Mehdi (a.s)’ın kutsi cemaatinin ama Hz. Mehdi (a.s) temsil ediyor, başta, “şahs-ı manevisini” cemaati var, başta da Hz. Mehdi (a.s) var. Tabii ki şahs-ı manevisi olacak, başka türlü nasıl olsun?“Üç vazifesi var.” Bazı kafası çalışmayanlar, bunu ikiye bire indirmeye çalışıyorlar, halbuki Bediüzzaman “üç tane” diyor. “Eğer çabuk kıyamet kopmazsa” demek ki, kıyamet her an kopabilir. “Ve beşer bütün bütün yoldan çıkmazsa”, insanlar iyice azıp kudurup sapıtmazsa, “o vazifeleri onun cemiyeti ve seyyidler cemaati yapacağını" Hz. Mehdi (a.s)'ın içinde bulunduğu” Hz. Mehdi (a.s) cemaati ve seyyidler cemaati yani seyyidlerin desteği, bütün dünya seyyidlerinin, "Rahmeti İlahiye'den bekliyoruz." Ben yaptım, bitti, demiyor.

Bekliyoruz, Allah'tan bekliyoruz. Ben Hz. Mehdi (a.s) değilim. Gelecek biri var o yapacak, diyor. Ben bekleyenlerdenim. Bekliyoruz hep beraber. Nur talebeleri de, ben de bekliyorum, diyor böyle bir çalışmayı. Ben yaptım, bitirdim, küfrü yok ettim, demiyor Bediüzzaman. Hz. Mehdi (a.s) yapacak, bekliyoruz Rahmeti İlahiye'den-Allah'tan bekliyoruz, diyor Hz. Mehdi (a.s)'ı "ve onun" üç büyük vazifesi olacak." Üç tane ve büyük, diyor. Üç tane büyük vazifesi olacak. İki de demiyor. İki diyen doğru söylemiyor. Bir diyen de doğru söylemiyor. Üç tane.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "20 Eylül 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder