24 Ekim 2012

Ben de bir Hz Mehdi (as) talebesiyim !


Masonluktan yobaz takımı, bilirsiniz o devirlerde tir tir titrer, hatta ödleri kopuyordu. Mason aleyhinde konuşmuyorlardı. Ben masonluk aleyhinde kitap yazınca dediler, “Allah seni korusun. Mahvoldun sen, bittin sen” dediler, o zaman. Büyük büyük alimler bana, “sakın böyle kitap çıkartma” dediler. Yalvardılar. Ama, adın ne? Delikanlı. Ben Allah’tan başka kimseden korkmam. Dindar masonluk, Allah dostu masonluk o ayrı, o bizim himayemizde. O bizim desteğimiz altında, inşaAllah. Allah’ın izniyle Adonay’ın emrindeler artık, inşaAllah. Adon’un.

Yani Hz. Mehdi (a.s)’ın emrindeler, inşaAllah. Biz de Hz. Mehdi (a.s) talebesi olarak, onlara tabii ki destek sağlıyoruz. Ben de bir Hz. Mehdi (a.s) talebesiyim, tabii ki yardım ediyorum. Bakın, bütün localara Kuran dağıtıyoruz elhamdülillah. Cayır cayır localarda namaz kılınıyor. Bütün gelen masonlar burada namaz kıldılar. Dünya tarihinde görülmemiş bir şeydir masonlar Türkiye’de. Hiçbir ülkede masonlar, hiçbir ülkede yani masonluğun tarihinde yok, geldikleri ülkede namaz kılmaları. İlk defa oluyor.

Samimi olan, Allah’ı seven, Allah yanlısı, Hz. Mehdi (a.s) yanlısı bütün masonları sonuna kadar destekleyeceğiz. Her zaman onore olacaklar. Allah’ı seven Musevileri, Allah’ı seven Hristiyanları da her zaman destekleyeceğiz. Allah’ı seven Müslümanlar, Alevi, Bektaşi her ne olursa olsun, ehl-i kıble olan bütün kardeşlerimizi baş tacı ediyoruz ve edeceğiz, inşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "14 Eylül 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder