14 Ekim 2012

Hz Mehdi (as) İslamı ayakta tutacaktır !


“Rengi Arabidir” diyor Peygamberimiz (s.a.v), “bedeni İsrailidir.” Beni İsrail görünümündedir. Çünkü Hz. Davut (a.s) soyundan olduğu için İsraili görünmesi normal.

“İnsanlar ona grup grup akın edecekler” diyor Peygamber Efendimiz (s.a.v).

“Onun yanına giden herkes ondan bereket kazanacaktır” diyor. Bereket oluşuyor onun yanına gelende. Bak diyor ki; “Oraya yanına giden herkes ondan bereket kazanacaktır.” Ahmet İbn-i Hacer-i Mekki (Heytemi) Hazretleri, El-kavlu’l Muhtasar Fi Alamet-il Mehdiyy-il Muntazar kitabının 26. sayfasında.

“Yanağı üzerinde bir ben vardır” diyor. “Onun liderliğinden, halifeliğinden yer ve gök ehli hatta havadaki kuşlar bile razı olacaktır.” Onların bile hoşuna gidiyor. “Hz. Peygamber (s.a.v) gibi en başta Resullah (s.a.v) İslam’ı nasıl ayakta tuttuysa, Hz. Mehdi (a.s)’da en sonunda aynı şekilde İslamı ayakta tutacaktır.” Peygamberimiz (s.a.v) diyor; “Ben nasıl ayakta tuttuysam o da aynı benim gibi İslam’ı ayakta tutacaktır” diyor, inşaAllah.

“Hz. İsa Mesih (a.s) namazını Hz. Mehdi (a.s)’ın imamlığıyla kılacaktır” diyor rivayette. Hz. İsa (a.s) “bize namaz kıldır” diye bizzat kendisi söylüyor.

“Hz. İsa Mesih (a.s) geldiğinde saçlarından sanki sular damlıyormuş gibi görünecektir” diyor. Tanıtıcı bir vasfı o. Su yok, kuru saçı ama ıslak duruyor saçı. Onun bir harikasıdır. “Hz. Mehdi (a.s) ona ‘Ya İsa geç bize namaz kıldır’ dediğinde, Hz. İsa (a.s) ‘kamet senin için getirildi’ diyor.” “İmam sensin.” “Bunu dedikten sonra benim evlatlarımdan birisi olan Hz. Mehdi (a.s)’ın arkasında namaz kılacak” diyor Peygamberimiz (s.a.v).

“Mehdi benim evlatlarımdandır” diyor Peygamber Efendimiz (s.a.v). Bak direk “evladım” diye hitap ediyor. “40 yaşlarındadır. Yüzü sanki yıldız gibi nurludur. Yanağında bir ben vardır. Kıyafeti, görünümü Ben-i İsrail görünümündedir” diyor, inşaAllah. “Yer altındaki hazineleri çıkaracak, şirk beldelerini” yobazların bulunduğu beldeleri, “fethedecek” diyor. Müşrik beldelerini.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "9 Eylül 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder