14 Ağustos 2012

Hz Mehdi (as)'ı Seviyoruz !


Bakın Resulullah (s.a.v.) diyor ki; Abdullah bin Ömer bin Hattab'dan: Resulullah (s.a.v.) şöyle buyurdu” Resulullah (s.a.v.)’in şöyle ferman ettiğini söylüyor: “Miraç gecesi Allah azze ve celle bana şöyle vahyetti: "Ey Muhammed, onları görmek ister misin?" Allah hitap ediyor Resulullah (s.a.v.)’e, "İsterim ya Rabbim" dedim. Şöyle buyurdu: "Öyleyse biraz ilerle." Biraz ilerleyince Ali bin Ebu Talib'i gördüm. Sonra Hasan, Hüseyn, Ali bin Hüseyn, Muhammed bin Ali, Cafer bin Muhammed, Musa bin Cafer, Ali bin Musa, Muhammed bin Ali, Ali bin Muhammed, Hasan bin Ali ve Hüccet-i Kaim’i gördüm. Mehdi onların içinde parlayan bir yıldız gibiydi” diyor Peygamberimiz (s.a.v.). “Çok dikkatimi çekti” diyor, inşaAllah.

Dedim ki: "Ey Rabbim kimdir bunlar?" Cenab-ı Allah şöyle buyurdu: "Onlar imamlardır. Bu da Kaim (Mehdi)’dir. Helalimi helal edecek,” Hz. Mehdi (a.s) için söylüyor, Cenab-ı Allah vahiyle Peygamberimiz (s.a.v.)’e bildiriyor bakın; “helalimi helal haramımı ise haram edecektir. Düşmanlarımdan da intikam alacaktır.” Darwinistlerden, materyalistlerden, ateistlerden intikam alacak. Nasıl? İlimle, bilimle, sevgiyle. Ey Muhammed” diyor Peygamberimiz (s.a.v.)’e Canab-ı Allah vahyediyor, hitap ediyor; “Mehdi’yi sev, çünkü ben onu seviyorum.” Cenab-ı Allah; “Mehdi’yi seveni de seviyorum.” Biz de Hz. Mehdi (a.s)’ı seviyoruz. İnşaAllah, Cenab-ı Allah da bizleri seviyordur. (Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani s.97)



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "16 Temmuz 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder