22 Nisan 2013

Peygamber Efendimiz'in (sav) Hz Mehdi (as) İçin Belirttiği Detaylar !


DİDEM ÜRER: Peygamber Efendimiz (s.a.v.) şöyle bildiriyor: “Mehdi (a.s) çıktığında, ona emekleyerek dahi olsa katılmak için acele etmelisiniz. Allah’ın izniyle sanki rükun ve makam arasında ona yeni bir anlaşma üzerine biat edildiğini görüyor gibiyim” diyor, Peygamberimiz (s.a.v.).

ADNAN OKTAR: Allah Allah, Allah Allah. Zaman, mekan kalkınca, görür tabii. Zaten kendi torunu olduğu için detay detay hep, o kadar dikkatli ki Resulullah (s.a.v.), maşaAllah. “Yanağında ben var” diyor. Benler vücudunun iki tarafında Hz. Mehdi (a.s)’ın. İki sağında, iki solunda. Birisi kalp hizasında sırtında. Kalp hizasında, Allah öyle mühürlemiş. Yanağındaki ben yine solunda. Yani mühürde solda sırtındaki ben yani sırtındaki mühür solunda. Yanağındaki ben de solunda. Bak iki tane. İki tane de sağında var. Sağ bacağında ve sağ göğsünde “yaprak büyüklüğünde” diyor, Peygamberimiz (s.a.v.). Mersin ağacının yaprağı gibi böyle büyükçe el ayası gibi neredeyse. El ayasının yarısı kadar. “Büyükçe bir ben” diyor, “sağ göğsünde vardır.” Bir de sağ ayağında. Demek ki dikkati çekecek bir ben ki, öyle herhangi bir ben değil ki detay vermiş. Bir de “alnında bir iz var” diyor, Resulullah (s.a.v.). Yakından bakmış demek ki, maşaAllah. “Alnında da bir iz var” diyor, maşaAllah. “Alnında, kaş çatma çizgisi tek” diyor. Bak dikkate bak, maşaAllah. Hepsini anlatmış tek tek. Anlatmadığı birşey kalmamış.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder