16 Nisan 2013

' Hz Mehdi (as) Hristiyanlarla İttifak Edecek ' diyor Bediüzzaman !


Bediüzzaman’ın sözü gerçekleşiyor. “Hz. Mehdi (a.s) Hıristiyanlarla ittifak edecek” diyor. Talebeler ittifakı başlatmış. Tebrik ediyorum. Ben de Mehdi talebesiyim, onlar da Mehdi talebesi. Ama talebelerin bazısı böyle güzel hizmetlerde, ataklarda bulunuyorlarsa, bu Hz. İsa Mesih (a.s)’ın duasıyla da, inşaAllah oluyor. MaşaAllah. Hz. İsa Mesih (a.s)’ın güzel nefesini daha çok hissetmemize vesile oluyor. Allah razı olsun, çok güzel yapmışlar. Hıristiyan kardeşlerimizi kucaklasınlar, şefkat göstersinler. Onlar da bizim canımız, onlar da Allah’a inanıyorlar. Teslis demelerine bakmayın, aslında inanmazlar, gönülden inanmaz.

Hepsi tek Allah’a inanırlar. Ev sohbeti yapmıştık, evde yemek vermiştik. Hıristiyan arkadaşları çağırmıştık; papazlar, rahipler. Konuştuk, hiç biri “ben üç Allah’a inanıyorum” demedi. “Tek Allah’a inanıyoruz” dediler. Hiç kimse üç Allah’a inanmaz. Pratikte öyle bir şey olmuyor. Kardeşlerimizi de, inşaAllah, Allah bizlerle beraber, Hz. İsa Mesih (a.s)’a talebe etsin. Beni de Hz. İsa Mesih (a.s)’a talebe etsin, onları da Hz. İsa Mesih (a.s)’a talebe yapsın. Beni de Hz. Mehdi (a.s)’a talebe yapsın, onları da Hz. Mehdi (a.s)’a talebe yapsın. Gidişat güzel. Allah şevklerini artırsın.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder