16 Nisan 2013

Hz Mehdi (as),Hz İsa Mesih (as) Onlar Sevgi İnsanlarıdır !


“İsa, açık belgelerle gelince, dedi ki:” İnşaAllah Kuran ile gelecek, "’Ben size bir hikmetle geldim.” Hikmet ne? Kısa ve özlü Allah’ın hükümleri, Kuran, inşaAllah ahir zamana bakan yönünü söylüyorum, “ve hakkında ihtilafa düştüklerinizin bir kısmını size açıklamak için de.” Mesela kimi Protestanlık, kimi Ortodoksluk ihtilafa düşmüşler. Bunu açıklayacağım size diyor. İşari anlamını söylüyorum ayetin. “Öyleyse Allah'tan sakının” bakın benden sakının demiyor, ben Allah’ım demiyor, “Allah’tan sakının” diyor “ve bana itaat edin.’" (Zuhruf Suresi / 63) Ne olarak? Peygamber olarak itaat edin. Ahir zamanda geldiğinde, Hz. Mehdi (a.s)’ın veziri olarak insanlar itaat edecekler. Çünkü Hz. Mehdi (a.s), “bu mübarek insan, Hz. İsa Mesih (a.s) benim canım benim vezirimdir” diyecek. “Ve benim kumandanımdır” diyecek. Kumandan olarak onu ilan edecek. Dolayısıyla “ona itaat edin” diyecek.

 O dönemden, onu söyledikten sonra bak, Hz. İsa Mesih (a.s) onu imam tayin ediyor. “Sen dünyanın imamısın” diyor. O bir netleşiyor. O dünyaya imam olduktan sonra da diyor ki Hz. Mehdi (a.s): “Ben de seni vezir ilan ediyorum, vezirimsin ve benim kumandanımsın” diyor. Onu dedikten sonra da, ümmetin ona ittiba edip kumandanlığını kabul etmesi farz olmuş oluyor. Çünkü ulu’l emr olmuş oluyor Müslümanlara, inşaAllah. İtaat edilecek ‘saygıyla hürmetle emrini yerine getiriyoruz.’ Onlar sevgi insanlarıdır, öyle parayla, pulla, dünyayla işleri olmaz. Ne Hz. Mehdi (a.s)’ın, ne de Hz. İsa Mesih (a.s)’ın. Onlar sevgi sevgi sevgi, barış barış barış, kardeşlik kardeşlik, dostluk dostluk, adalet adalet adalet. Konuları hep bu. Onun öğretmenleriler, inşaAllah. Canım benim mesela geldiğinde bir süre kalacak. Hz. Mehdi (a.s) ve Hz. İsa Mesih (a.s)’ın beraberlikleri 7 yıl veya 9 yıl. O da, Peygamberimiz (s.a.v)’in bir mucizesi. “Hz. Mehdi (a.s) aracındayken feceten vefat eder” diyor Peygamberimiz (s.a.v).

Hz. İsa Mesih (a.s), ondan sonra imam olarak görevi alıyor. Çünkü o baş veziri olarak görevlendirdi ya, Hz. İsa Mesih (a.s) göreve geçiyor. Canım benim, o da bir süre sonra vefat edecek. “Peygamberimiz (s.a.v) “benim yanıma gömün” dedi. Özel büyük yer açtırmış Peygamberimiz (s.a.v). Sahabeler ona çok dikkat etmişler. Hz. Ebu Bekir Sıddık (r.a), Hz. Ömer Sıddık (r.a) onların mezarları var ama sağ yanı Peygamberimiz (s.a.v)’in bomboş. Özel olarak genişçe yer bırakılmış, Hz. İsa Mesih (a.s)’ın gömülmesi için. Vefat ettiğinde canım benim, Müslümanlar namazını kılacaklar, o bölümü açacaklar, Resulullah (s.a.v)’in yanına defnedilecek, inşaAllah. Bunları bizden sonraki nesil görür, inşaAllah. Yani şimdi yeni doğan çocuklar görürler. Kıyamet çok yakın. Şimdi doğan çocukların çocukları da kıyameti görür. Çünkü 2120. Mesela yeni doğan bir çocuk düşünelim, uzun yaşarsa, otuz yaşında evlendiğini düşünelim, çocuğu olursa çok rahat yetişir, inşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder