01 Nisan 2013

Örnek Müslüman Şeyhimiz,Şeyh Nazım El Kıbrısi Hazretleri'dir!


 Her gün söylüyorum, her gün onlarda “Hz. Mehdi (a.s) değilsin” diyorlar, bende her gün Hz. Mehdi (a.s) değilim diyorum, karşılıklı. Bir kısmı da zorla Hz. Mehdi (a.s)’sın diyor, hayır kardeşim değilim diyorum, “yok dedin” diyor, demedim diyorum, “yok dedin” diyor, öyle bir şey yok diyorum.


Allah, cennet müzikleri dinlemeyi nasip etsin. Bu müziği de yaratan Allah. Bunu bize dinleten de Allah. Şimdi mesela ekip geldi çaldı zannediyoruz, yapamaz ekip, nereye yapıyor. Müziği Allah yaratır. Allah yaratıyor müziği, Allah dinletiyor. Allah, hoşumuza gitmesini sağlıyor. Müziği duyar, dehşete düşerdik. Müzikten zevk alıyoruz, hoşnutluk meydana getiriyor, o da mucize. Yaratan da Allah’tır, zevk veren de Allah’tır. Cennette müziğin hası var, inşaAllah. Şeyhimiz Sultanımızla, Peygamberimiz (s.a.v.) ile ve diğer peygamberanla, ne güzel, cennet sofralarında olacağız, inşaAllah.

Bakın, örnek Müslüman, Şeyhimiz Şeyh Nasım El Kıbrısi Hazretleri’dir. Tevazu, tatlılık, sevecenlik, muhabbet, aşk, Allah’a teslimiyet, dürüstlük, vefa, iyi niyet, hepsi üstündedir. Dünya tatlısı. Şeyhimize bizim çocuklar gitsinler, hem bir gitsinler görsünler tatlılığını, hem biraz feyiz alsınlar, hem de canımızı bir görmüş oluruz, iyi olur, inşaAllah. Dünyalar tatlısı o, maşaAllah. Talebeleri ne kadar güzel ahlaklılar. Hasetlik bilmezler, kin bilmezler, nefret bilmezler, hep güzellik, hep iyilik, hep bereket, hep nur, maşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder