15 Nisan 2013

Başbakanımızın İttihad-ı İslam'ı Savunuyor Olması En Hoşuma Giden Yönü O !


“Başbakanımıza, niye Tayyip hocam diyorsunuz?” diyorlar. Benim için Başbakanlığından daha önemli, hocalık vasfı Sayın Başbakanımızın, inşaAllah. Hakikaten de Hocadır. İmam Hatip mezunudur, imamdır. Alimdir, Hocadır. Tayyip Hocamın bildiğini zannetmiyorum bazı çevrelerce ama alimdir, bayağı iyidir. Arapça da bilir. Kuran’ı çok iyi okur. Fıkha hakimiyeti çok iyidir. Ama İttihad-ı İslam’ı savunuyor olması, benim için en hoşuma giden yönü o. Bütün Türklük aleminin İttihad-ı İslam’ı savunması, şefkatli olması, şiddetten kaçınması, millete tepeden bakmaması, millete tepeden bakanlardan nefret etmesi, mesela o çok önemli.

Milleti ezim ezim ezdiler millete tepeden bakanlar. Tabii nefret derken buğz. Kalpte bir buğz oluşur Allah rızası için. Kalben buğz eden bir insan, müşvik. Ben anormal bir hareketi olacağını hiç zannetmiyorum. Üslubunda da ısrarla onu vurguluyor. İyi oluyor açıklamaları, böyle ara ara yaptığı açıklamalar çok iyi, çok önemli. Ama elini kuvvetlendirmek lazım. Milletçe de, biz manen biz çok güçlü olacağız ki, bizim ülkümüz, idealimiz olsun ki, hükümet ona dayandırarak ataklarını geliştirsin, inşaAllah. Onun için ısrarla İttihad-ı İslam’ı, Türk İslam Birliği’ni savunacağız. Darwinizme, materyalizme karşı yoğun mücadele vereceğiz, inşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder