23 Haziran 2012

Tayyip Erdoğan Nur gibi İnsan!


Tayyip Erdoğan, Sayın Başbakanımız her zaman söylüyoruz nur gibi insan. Delikanlı, cesur, güzel ahlaklı.
 Ben böyle Başbakan hiç görmedim. Ne Turgut Özal ne Adnan Menderes avucu bile olamazlar. Açıkça söylüyorum, ben böyle insan, böyle bir Başbakan görmedim. Yedi ceddine rahmet olsun. Hep isabetli, hep akıllı, hep cesur. Menderes çok çekingendi. Korkak demiyorum, şehittir, çekingendi. Rahmetli Turgut Özal’da çok çekingendi. İddia edilen Ergenekon terör örgütünün açıkça farkındaydı, biliyordu gıkını çıkarmadı. Ta böğrüne kadar, burnunun dibine kadar girmişlerdi. Nefes veriyorlardı ensesine. Gıkını çıkarmadı. Bak delikanlıca hayatını koydu Başbakan iflahlarını kesti maşaAllah. Bu konuşma da muhteşem olmuş çok güzel. 

Ne diyor biliyor musun? “Suriye’deki  süfyan deccaldır” diyor. Firavun ne? Deccal, firavun sistemi var diyor. Süfyan dememişte nezaketiyle Firavun demiş. Siyasetçi olduğu için ancak bu kadar diyebilir yani. “Deccal sistemi var, tepelerine geçecek” diyor. Küfür payidar olmuyor bakın bir mucize vardır bunda. Şimdi ben size çok önemli bir şey söyleyeyim. Müslümanlar zannediyor ki mesela, aleyhine olan bir adamın güç sahibi olabileceğini. Tevrat’ta da Kuran’da da bu açık hükümle belirtilmiştir. “Allah İslamın, Kuran’ın aleyhine, Müslümanın aleyhine küfre yol vermez” diyor.

 Şimdi bu kesindir, net hükümdür. Bu bir mucizedir. Adam diyor ki, “ben mucize görmek istiyorum” diyor. İşte buyur fiili mucize. Müslümanın aleyhine bir şey yapamaz küfür. Münafık bir şey yapamaz, mucizedir. Yapıyormuş gibi görünür başına geçer. Tevrat’ta da Cenab-ı Allah diyor; “Sana kalkan her dili suçlu çıkaracaksın. Sana kalkan her eli kıracaksın” diyor. Tabii ilimle bilimle, inşaAllah.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "6 Mayıs 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder