23 Haziran 2012

Ahir Zamanın Güzel İnsanları!


Aslanlarım benim, Koçyiğitlerim. Ne mübarek insanlar, ne güzel insanlar. Bak, bazısı fitneyle uğraşıyor, bazısı rezillikle uğraşıyor, benim canlarım da insanlarının imanının kurtuluşu için gayret ediyor, Türk İslam Birliği için gayret ediyor. Allah’ın Resulü’nün güzel talebeleri, Resulullah’ın can pareleri, ahir zamanın güzel insanları, övülmüş insanları. Resulullah’ın övmesine bak maşaAllah.


Ya Resulullah, onlar sizden üstün olacak dediğinde Resulullah, niye diyorlar sahabeler gıpta ediyorlar, soruyorlar. Resulullah diyor ki, onlar beni görmediler diyor. Bir açıklama daha yapıyor Resulullah, onlar diyor onlardan bir kişi sizden elli kişinin aldığı sevabı alacak diyor. Hayret ediyor sahabeler maşaAllah. Hemen akabinde Hz. Mehdi (as)’yi soruyorlar. Hz. Ebubekir, Hz. Ömer ona üstün olamaz diyor Resulullah. Hayret nidasıyla söylüyorlar. Üstüne olamaz mı diyorlar, bazı peygamberlerden daha üstün olacak diyor Hz. Mehdi (as) diyor, evlatlarımdan Hz. Mehdi (as) diyor. maşaAllah.


 Allah çileyle, acıyla efendim muhabbetle kalbini yoğurmuş insanların sevgisini güzel buluyor. Fakat düz sevgi diyor ki mesela bir kadın, bu erkek kadın ilişkilerinde de vardır mesela gelir, kadın der ki adama zibil gibi parası var, evi var, arabası var. Bakıyor kapıda araba. Her şey var. Bol da parası var. Ben seni çok seviyorum, diyor. Bir Müslüman için tabii bu çok azap verici bir şey. Belli ne için sevdiği yani. Ama imanından dolayı seviyor, tamam seviyor sonra belaların içine giriyor mesela kadın onunla beraber belki hapse düşüyor, dövülüyor, sövülüyor ama asla vazgeçmiyor o zaman diyor ki insan,  bu hakiki âşık. Bu ne mübarek varlık böyle, dünyada ahirette Allah ayırmasın diyor, gerçekten seviyor diyor, gerçek sevginin, gerçek hazzını alıyor o zaman. Sahte sevginin hazzı çok korkunçtur Allah vermesin.


  Mesela bazı lokantalarda falan zengin adamlar gelir ama zalim, gaddar. Garsonlar gelir ona çok iyi hizmet ederler. Efendim hoş geldiniz, nasılsınız. Güler yüz gösterirler ama nefret eder ama yazık garibim ne yapsın ama başını belaya sokmamak için. Adam da oradan kasım kasım kasılıyor, görüyor musun bana nasıl itibar ediyorlar, diye. Senden çekiniyor onlar. Parandan ve imkânından dolayı da ses çıkarmıyorlar. Ama bir zarar verilsin diye o şekilde yapıyorlar. O sevgi değil.


Allah gerçek sevgi istiyor. Mesela şehidin sevgisi çok net, şehit ne için çatışıyor, Allah için çatışıyor. Değil mi? Din için, vatan için, bayrak için, mukaddesat için. Şehit merhumu hakiki şehit olmuş oluyor. Yalnız bu, annelerin ağlaması işi olmaz bu anneler benim güzel annelerim bunu yapmasınlar Allah aşkına. Büyük şereftir bu. Heyecandan ağlasın, coşkudan ağlasın ama üzüntüden ağlıyorum derse kendini mahveder Allah esirgesin. Çok kötü olur.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "6 Mayıs 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder