24 Kasım 2012

Nevzat Yalçıntaş Hocamız Çok Efendidir!


ADNAN OKTAR: Nevzat Yalçıntaş Hocamız selamlarını iletmiş. Aleykum Selam Berakatuhu. Mahiyetindekilerin yanında, BAV camiası için, bana ve kardeşlerimize, “sizlerle iftihar ediyoruz” demiş Nevzat Yalçıntaş Hocamız. Biz de Nevzat Yalçıntaş Hocamızla iftihar ediyoruz. Çok mübarek, muhterem bir insandır. Dünya tatlısı. Ben bu mübarek Hocamızın nezaketini efendiliğini hayretle ve büyük bir coşkuyla karşılıyorum. Ben böyle Osmanlı ruhlu beyefendi çok nadir gördüm; bir Mehmet Şevket Eygi Hocamız vardır, bir de o var. Eski Osmanlı. Böyle mübarek insanlar pek kalmadı. Bizim fakirhaneye ziyarete gelmişti; odaya girdim, ayağa kalktı ki Cumhurbaşkanı olacak güçte ve imkanda olan bir insan. Çok çok değerli, büyük bir insan. Hadi diyelim ayağa kalktı, tamam; oturduk sohbet ediyoruz, ben bir şey almak için ayağa kalktım, mübarek yine ayağa kalkmış. “Hocam oturun” diyorum, oturmuyor. Gittim, geldim, ondan sonra oturdu. Bu kadar asil, bu kadar efendi bir insan. Çok mübarektir. Zaten yüzünden Osmanlı asaleti akar onun. Çok heybetlidir, çok çok asildir. Olağanüstü birisi olduğu anlaşılır Nevzat Yalçıntaş Hocamızın. Çok çok efendidir.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder