24 Kasım 2012

Hz Mehdi (as) İle İlgili Hadisler!


ADNAN OKTAR: “Naim Bin Hammad Katade’den tahric etti ki ben Sait Bin Musaybe ‘Mehdi haktır’ dedim. O da ‘evet’ dedi. O kimdendir dedim? ‘Resulullah’ın soyundandır, Seyyiddir’ dedi” diyor.

“Hakim İbni Mace Ebu Naim Hz. Enes’ten tahric ettiler; ‘Ben Resulullah (s.a.v.)’den duydum.” Bizzat duydum diyor. “Ferman buyurdu Resulullah (s.a.v.); ‘Biz Abdülmuttalip’in evlatlarından 7 kişi cennetin Seyitleriyiz. Ben (Resulullah (s.a.v.)), Hz. Hamza, Hz. Ali, İmam-ı Cafer, İmam-ı Hasan, İmam-ı Hüseyin ve İmam Hz. Mehdi (a.s).” Resulullah (s.a.v.) “bu 7 kişi cennet halkının seyyidleriyiz” diyor. Daha Hz. Mehdi (a.s)’ın doğumuna 1400 sene var yahut ne kadar varsa; 1400 sene öncesinden bildiriyor Resulullah (s.a.v.).

“Resulullah (s.a.v.) ferman buyurdu; Mehdi bizden Ehli Beyt’tendir, Allah onu bir gecede olgunlaştırır, ıslah eder.” Harikulade hallerle donatır diyor bir gecede. Bu “Ahir Zaman Mehdisinin Alametleri” ünlü bir eser. Celaleddin Suyuti’nin Tasnifinden Hadisler’den oluşuyor. Ali Bin Hüsamettin El-Muttaki Ehli Sünnetin çok büyük alimlerinden bir tanesidir. Onun tarafından hazırlanmış bir eser.

Resullulah (s.a.v.) diyor ki; “Hz. Mehdi amcam Hz. Abbas’ın evlatlarındandır.” Hz. Abbas soyundandır.

“Eğer dünyadan bir gün bile kalsa” diyor Resulullah (s.a.v.), Hz. Mehdi (a.s)’ın geleceğini söylüyor, bakın kıyamete bir gün bile kalsa, maşaAllah.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder