23 Mart 2013

İmanın Kamil Olması !


İmanın kamil olması. Bak diyor ki Cenab-ı Allah ayette; “Çok güçlü iman etmek isteyenler, imanının kesin bilgiye dayanmasını isteyenler, kesin bilgiyle iman etmek isteyenler için dış alemde ayetler var” diyor. Kuran’da var demiyor Allah. Kuran’da da var da ama ayrıca “Kuran’ın dışında dış alemde ayetler var” diyor. O ayetlerden ehemmiyetli bir konuya dikkat çekiyor Allah, ayetin devamında diyor ki; “Kendinizde de var görmüyor musunuz” diyor Allah. “Şu an görmüyor musunuz” diyor. Ne diyor; “Şu ekrana bakın” diyor Allah, pırıl pırıl bir ekranın içindesiniz. Tam renkli. Dışarıda ışık var mı? Yok. Renk de yok, pırıl pırıl bir ekran yapışmış sanki sana. “Görmüyor musunuz” diyor Allah. “Bak, anla” diyor. O ekranda neler var? Radyolar, televizyonlar, arabalar, tesbihler, bardaklar, “kim gösteriyor size o görüntüyü” diyor Allah? “Ben gösteriyorum” diyor. “O zaman anlamıyor musunuz?” diyor.

Adam diyor ki “ben anlayamıyorum” diyor. Allah hidayet versin işte. Halbuki bunu gören bir insan ayakta duramaz oturur, oturursa yağa kalkar. Çok büyük olay bu. Ama Allah belirli insanlara bu anlayışı veriyor. Çok az insan anlayabiliyor. Kardeşim nasıl bilmezsin. Görüntüyü birisi görüyor bak görüntüyü, görüntü oluşuyor ama birisi de görüyor. Bu insanın aklını durdurur. Ne kadar büyük bir olay bu. Birisi görüyor ve gözsüz görüyor. Gözü yok, beyin de kullanmıyor, göz de kullanmıyor biri görüyor. Ve tam renkli ışıklı, pırıl pırıl gözünü kamaştırıyor artık. Allah da diyor ki; “Görmüyor musunuz?” diyor. Ama bak; “Kesin bilgiyle iman etmek isteyenler için” diyor. “Dış alemde ayetler var, kendinizde de var” diyor. Kendinizde de var derken Allah arkadan diyor ki bak; “Görmüyor musunuz?” diyor. Önünüzde diyor Allah yapışmış size yani. Hemen anlaşılır. Burada CD’ler, bilgisayarlar, kitaplar, Kuran var. Kuran’ı yazmış Allah gönderiyor görüntü olarak. Nasıl anlamazsın? “Anlamıyorum” diyor. Anlamıyorsan ikinci ben de yaşıyorsun. Birinci ben de mümkün değil. Birinci ben de deli olmak lazım başka bir açıklaması yok. Mutlaka ikinci bendedir anlamayan.




Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder