25 Ağustos 2011

Türk-İslam Birliği

Fatih Çekirge’nin Türkiye’nin Suriye ile birleşerek konfederatif bir yapı oluşturmasının gerekliliğini söylediği yazısıyla ilgili:

Biz “Türk İslam Birliği olacak” dediğimizde en başta “nereden olacak?” dediler. “Bu hayal” dediler. Bak, Fatih Çekirge’den tut, Fatih Altaylı’dan çık. Herkes benim dediğime geldi sonunda. Atatürk’ün bu sözünü de onlara gösteren benim. Bilinmiyordu. Onu da ortaya çıkaran benim inşaAllah ve Türk-İslam Birliği’nin süratle, adım adım ilerlediğini hep birlikte görüyoruz. Ne dedimse o inşaAllah. Allah’ın izniyle ikinci bir ihtimal yok. Mutlaka olacak Türk-İslam Birliği. Bütün bu köşe yazarları tamamı destekleyecektir, göreceksiniz.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''22 Ağustos 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder