26 Ağustos 2011

Türk-İslam Birliği için Mücadele Etmek


Tabi ki şeytan insanların kulağına fısıldar, “ne gerek var” diyecektir, “uzak tarihlerde, uzak zamanlarda”, yahut “geçmiştir”, yahut “boş verin böyle şeyleri”, siz mi kurtaracaksınız”, “böyle gelmiş böyle gider” der. Abuk subuk, ipsiz sapsız konuşurlar, kale almayacaksınız. Ben de akademiye ilk geldiğimde “evlen, işine gücüne bak, okulunu bitir. Ne işin var senin. Koskoca dünyayı sen mi değiştireceksin? Diyanet İşleri var, Diyanet İşleri gerekeni yapar. Böyle şeyler tehlikelidir. Seni öldürürler, asarlar, keserler” buna benzer yüzlerce konuşma oluyordu. Hiçbirini kaale almadım. Ve gayet güzel Allah yolunda, hak yolda, Kuran yolunda, hak yolda ilmen gayret ettik. Bakın, Mehdiyetin geldiği safhaya bakın. İttihad-ı İslam’ın geldiği safhaya bakın.

Biz Hz. Mehdi (as) talebesi olmak için uğraşmadık, ben kendimi Hz. Mehdi (as) talebesi ilan ettim. Ve aldığımız yola bakın elhamdülillah, maşaAllah. Onun için, Hz. Mehdi (as) talebesi olmak için belirli bir yere müracaat edilecek olsaydı ben müracaat ederdim. Kendi kendinizi Hz. Mehdi (as) talebesi ilan edeceksiniz. Kendi kendinizi Hz. İsa (as)’ın talebesi ilan edeceksiniz. Kendi kendinizi Hz. Muhammed (sav)’in talebesi ilan edeceksiniz. Ve hizmet edeceksiniz inşaAllah.




Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''23 Ağustos 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder