26 Ağustos 2011

Komünist Ayaklanma Var!


Lafı uzatmaya gerek yok. Komünist ayaklanma var! Marksist, Leninist bir din var karşımızda!
Bunun yanlışlığı anlatılacak, Darwinizm’in, materyalizmin geçersizliği anlatılacak. Modern bilimlerle, felsefeyle, fen bilimlerinin bütün şubeleriyle anlatılacak. Buna karşı Kuran’ın hakikatleri, Kuran mucizeleri anlatılacak. Çözüm budur. Bunun dışında terör katlamalı artar. Bu böyle. Yani iki kere iki dört eder. Eğitim ne için yapılıyor? Cahil insandan niçin çekiniliyor? Niçin eğitimli insan aranıyor? İşte bu sebeple, inşaAllah.

Lenin, durduk yere adam komünist olmamış. Okuyarak oluyor bu. Stalin, gençliğinde dindarmış. Sonradan komünist olmuş adam. Abdullah Öcalan da öyle. Başlangıçta namaz kılıyormuş adam. “Dindardım” diyor. “Sonra Darwin’i okudum, materyalizmi okudum, dinsiz, imansız oldum, Allah’sız, Kitapsız oldum, komünist oldum” diyor. Bu kadar açık söylüyor adam. Çözüm ne? Darwinizmi, materyalizmi, onları bu batağa götüren fikir sisteminin yanlışlığını bilimsel olarak anlatmak. Bundan çekinecek ne var? Ne zararı olur? Ateşten çekinir gibi çekiniyorlar bir kısmı. Anlatın, konu bitsin. Anlatamıyorsanız söyleyin, ben anlatayım, biz anlatalım, arkadaşlarımız anlatsın. Net çözümü budur.

Komünizmin düşünce sisteminde terör ve şiddet var. Terör ve şiddeti kabul etmedi mi adam komünist olamaz. Çözüm, bilimsel açıklamalar, anlatımlar. Paleontolojiden anlatalım, zoolojiden anlatalım, her şeyden anlatalım. Aydınlandı mı adam, gerçeği gördü mü konu biter. Israrla kaçınırlarsa, “çorba için ananızın çorbasını için, iyi gelir” derlerse bu iş devam eder. Yahut, kınama mesajları. “Çok ayıp, terörü kınıyoruz.” O da seni kınar o zaman. Marksizm’i, Leninizm’i anlamadığın için o da seni kınar. Nitekim öyle diyor adam, Lenin. “Sosyal demokratları anlayamıyorum” diyor. “Bizi soygunculukla, cinayetle, gaspla itham ediyorlar” diyor. “En basit Marksist prensipleri bile bilmiyorsunuz siz. Marksizm’in gereği bu değil mi zaten? O zaman neyi inkar ediyorsunuz ki siz” diyor. 

Kınamayla olmayacağını 30 yıldan beri görüyorlar. Eğer öyle olsa Kore’de olurdu. Komünistleri kınarlardı, Kore kurtulurdu. Vietnam’da olurdu, Kamboçya’da olurdu, Lagos’ta olurdu, Çin’de olurdu. Mesela Mao’nun güçleri ayaklandığında büyük katliama giriştiler. Adamı kınasalar “yaptığınız çok ayıp, gaddar adamlar, ayıp değil mi” deselerdi. Adamlar da “doğru, hakikaten çok ayıp yaptık” derler, vazgeçerlerdi. Komünizm dinlemez öyle ayıp, günah dinlemez. Onun anlayacağı fenle, felsefeyle, bilimle olayın doğrusunun anlatılmasıdır.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de ''24 Ağustos 2011'' tarihindeki sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını http://www.a9.com.tr  adresinden seyredebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder