13 Temmuz 2012

Tek yönlü,gerçekci,akılcı ,samimi eğitim gerekiyor!


DİDEM ÜRER: Diyanet İşleri Başkanımız Sayın Mehmet Görmez, çocuklara Kuran’ın sevgi ile öğretilmesi konusunda şöyle bir konuşma yaptı: “Öğretmenlere çocuklara Kuran’ı, sevgili Peygamberimiz (s.a.v) gibi zorlaştırmak yerine kolaylaştırarak, sevdirerek; korkutmak yerine, sevgi ve şefkat göstererek, onların seviyelerine inerek, anlayabilecekleri hikmetli, güzel bir dil ve üslupla eğitim ve öğretim faaliyetlerini yürütmelerini özellikle istirham ediyorum. Çocuklar, küçük yaşta Kuran ile buluşturulmalıdır. Bunun yol ve yöntemleri aranmalıdır.” dedi.

ADNAN OKTAR: Tamam, Kuran ile buluşturalım, anlatalım. İlkokula giden çocuğa Kabataş Çağı, Yontma Taş Çağı, ilk insanlar nasıl oldu, ellerindeki baltalar nasıldı, sonra nasıl modern çağa geçildi? Feodal çağ, Kapitalist çağ… İnsanların maymundan geldiği, Darwinizm’in gerçek olduğu nerede anlatılıyor? İlkokulda, ortaokulda, lisede ve üniversitede. Ondan sonra “gelin size Kuran dersi verelim, camiye ısındıralım.” Camiye gelmek istemez o zaman o çocuk. Diskoya gider, işine gücüne bakar, eğlenir yahut gider komünist olur, şu, bu.


Darwinist, Materyalist yetiştirdin mi camiye gelmez, gelmek istemez. Buradaki iki çeşit eğitimden vazgeçmek gerekiyor. Bilimsel, akılcı, doğru eğitim verilmesi lazım. Çocukları bir yandan Darwinizm, materyalizm eğiteceksin, öğreteceksin, devletin müzelerinde insanların maymunlardan geldiğini anlatacaksın, ondan sonra “gelin sizi camiye götüreyim” diyeceksin. Bu, iki taraflı, iki cepheli anlatım olmuş oluyor. Bu olmaz. Tek yönlü, gerçekçi, akılcı, samimi eğitim gerekiyor.




Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "22 Haziran 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder