16 Mayıs 2013

Hakikaten Kitapla Yapılan Hizmet de,en sağlamı O oluyor !


Öyle hoşuma gidiyor ki bu hal, yani milletimizin tamamına bu sahip çıkan, muhabbetle yaklaşan, her insanımızın güzelliğini ortaya koyan bir tavır. Bölücü ruhtan tamamen sıyrılmış, candan sahabe ahlakı. Ne güzel. Ve kardeşlerimiz de çok huzurlular bu yüzden. Canlarım benim. Mesela 15 kitaba o gün gücü yetiyor, o kadar alıyor. Allah onlara 15 milyon sevap versin, maşaAllah. Kat kat sevap versin. Çünkü güç ortamda yapılan hizmet çok büyüktür. Hakikaten kitapla yapılan hizmet de, en sağlamı o oluyor. Çünkü bilgisayarı açacak, bağlantı kuracak, çok zor. Yani zor, kolay ama zor. Ama kitap duruyor ortada. Mesela biri gelir hemen açar, iki sayfa bakar. Bütün ömrünü değiştirir adamın iki sayfa. Her sayfadan mesela on sayfada da olsa ikişer üçer satır okusa ömrü değişir, hayatı değişir.

Ben kardeşim kendimden biliyorum. Bir gün lise son gibiydi. Annem dedi ki, “benim oğlum çok dindar” dedi, “hep oruçlarını tutar” dedi. “Namaz kılıyor mu?” dedi, adam. “Yok, kılmıyorum” dedim. Yerin dibine girdim böyle. Hemen konuşmanın üstüne Ankara Ulus’a gittim. Yer altlı çarşısı var Ankara’da. Yer altında çarşı var, Ulus’taki heykelin orada. Atatürk heykeli var ya, oradaki binanın alt tarafında. Sergi vardı yerde, sergi. Orada işte Namaz Hocası kitapları, hemen onlara rastladım. Koşarak oraya gittim, ilk rastladığım yer. Hemen oradan Namaz Hocası kitabı aldım bir tane. O gün hemen namaza başladım. Bak bir sözle, tek bir sözle. O çoktur. Mesela ben televizyonda bir kere “Allah var” dedim. Binlerce insan şok olmuş. Acayip etkili olmuş sırf “Allah var” dedim diye. “Hocam çok yüreğimize işledi” diyor. Bir söz çok önemlidir.

Mesela orada kitap dağıtıyor. Adam alıyor o kitabı evine götürüyor, değil mi? Babası bakıyor, kardeşi bakıyor, yengesi geliyor. Kitap durur bizlerde, kitap kıymetlidir. Çünkü kitap kolay elde edilen bir şey olmadığı için herkeste bir kütüphane özlemi vardır. Yani herkesin evinde mesela 10 tane kitap olur, benim milletim fakirdir. 5 kitap, 10 tane, 3 tane kitap vardır. Dördüncü bir kitap büyük bir zenginliktir bir ev için çok heyecan verir. Bir de yaldızlı, süslü böyle güzel, şahane bir şey. Yaldızını görünce zaten hemen içi gider onun, açar bakar. Arı Türkçe ile çok net, güzel bir anlatım, oh içi açılır. Candan anlatılıyor çünkü öyle demagoji yok. Duygusal konuşmalar yok. İşte bir kavle göre öyle, bir kavle göre böyle insanların beynini uyuşturan izah yok. Direkt konu budur diyorsun. Kuran’a göre Allah’ın hükmü budur. Derli toplu, maşaAllah.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder