16 Mayıs 2012

Nur Suresi 31. ayet


Yobaz takımı Nur Suresi, 31. ayeti duyunca ne diyor biliyor musun? “Eğer Allah bu ayeti söylüyorsa, bu hükmü veriyorsa, ben Müslüman değilim” diyor. Sen buna ne diyeceksin? Şimdi ben okuyacağım sana Nur Suresi’ni, bakayım kabul edecek misin? Çünkü bir kısmını almışsın ayetin. Ben tamamını okuyacağım sana. Şimdi iyi dinle.

Kısmen şerh edeceğim, dürüstçe dinleyeceksin. Şeytandan Allah’a sığınıyorum. Rahman Rahim olan Allah’ın adıyla, “Mü'min kadınlara da söyle: ‘Gözlerini (harama çevirmekten) kaçındırsınlar.” “Harama bakmayın” diyor. Şimdi haramın ne olduğunu anlayacağız. “Ve ırzlarını korusunlar,” yani gayri meşru cinsel ilişkiye girmesinler, “süslerini açığa vurmasınlar, ancak kendiliğinden görüneni hariç.” Doğal olarak görünen vücut azaları hariç.

“Baş örtülerini, yakalarının üstünü (kapatacak şekilde) koysunlar.” Şimdi baş kelimesini çıkaralım, çünkü böyle bir ifade yok. Allah’a karşı yalan söylemiş oluruz. Baş kelimesi yok. Var dersen ayıp edersin, günaha girersin. “Örtülerini, yakalarının üstünü (kapatacak şekilde) koysunlar.” Göğüsleri açık kadınlar var, kapatıyor göğüslerini, inşaAllah. Yani açık, üstsüz gezemezler. “Onun üstüne örtüyü vursunlar” diyor, ‘darebe,’“darp etsinler” diyor.

 Bak şimdi, işlerine gelmeyen yere geldi, asla kabul etmeyeceğin bir yer; “Süslerini, kendi kocalarına göstersinler” diyor Allah. Doğru mu bu? Doğru. İki; “babalarına,” üç; “kayın pederlerine,” dört; “ya da oğullarından ya da kocalarının oğullarından ya da kendi kardeşlerinden ya da kardeşlerinin oğullarından ya da kız kardeşlerinin oğullarından ya da kendi kadınlarından ya da sağ ellerinin altında bulunanlardan ya da kadına ihtiyacı olmayan (arzusuz veya iktidarsız),” yani cinsel gücü olmayan, cinsel gücünü kaybetmiş, bir şekilde cinsel gücü olmayan, “hizmetçilerden ya da kadınların henüz mahrem yerlerini tanımayan,” kadınların cinsel organını bilmeyen, “çocuklardan başkasına göstermesinler.” Kabul eder misin bu ayeti? Etmezsin. Ediyorum dersen, gel bana söyle.

 Yani ben sana yobaz demiyorum ama etmezsin. Adam, “eğer bu ayetse ben dini kabul etmiyorum” diyor. Anlamı çok açık, anlaşılmayacak gibi değil. Asla kabul etmezsiniz. Geçenlerde bir yobaz böğürdü, ben bu ayeti açıkladım. Ben ayetten söylemedim, düz söyledim; adam delirdi, aklını kaybetti. Ayeti okudum, gıkını çıkartamadı. Konu bu. Kuran’a uysanız, gayet güzel, çok şahane, temiz yaşayacaksınız ama Allah size akıl, fikir versin.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "15 Nisan 2012tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder